Nu är hon hemma!!
ville bara säga att jag hämtat hem lilla "milea", eller som hon nu heter Smulan! hon är finare än jag kunde ana. tror att hon redan känner sig hemma hon äter, dricker och busar för fullt. och så fort man kommer in i rummet så är det full kareta mot mig, kela och spinna så högt hon kan.
nu så äter hon och jag misstänker att hon därefter går och sover.
*LYCKA*
Grattis!! Lycka till med din nya kattunge!! =)
Vad roligt att hon är så framåt! Lycka till med din lilla gullunge 
/Lotta

tack så mycket Ida! 

tack så mycket simzonites! 
Åh vad roligt att höra GRATTIS !!!
Lycka till
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

jag är så LYCKLIG!! så otroligt sööööt!
tack Marita!
Om du ska ställa ut henne den 22-23 September så kanske vi syns.

tror du jag kan göra det även fast hon har sne nos? och kostar det något att ställa ut henne? skulle vara kul att se vad domarna säger om henne honhar jhu trots allt en ganska så fin stam tavla.

Lycka till med Smulan, så skönt att hon trivs och känner sig hemma direkt. Ha det riktigt bra och njut av varandra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Lycka till med Smulan. Va bra att hon kände sig hemma med en gång. // Lillevi
Grattis, väntar på mer bilder :-)
Har hon mkt sned nos?
grattis…vad kul att hon är som du förväntade dig
sned nos har jag inte läst om förut
men du kanske har skrivit det i nån annan tråd
kort…så får du svar hehe
sned nos kommer inte jag heller ihåg men däremot hade hon väl lite "längre" nos.
/Lotta

nää men jag såg det när jag kom dit och hon hade jhu mer katter och jag såg bara henne ändå… :) mer bilder kommer så ska ni få se hur vacker hon är! ganska sned tycker jag att den är men hon är bara ännu sötare med den. :)
lyckligare kan man inte vara!

JÄTTEGRATTIS till din bäbis!!!
Lycka till med henne!! 

måste bara tacka till alla ni är så otroligt hjälpsamma och gulliga. hon har både längre och lite sne nos.
Grattis till din nya lilla misse!
Jag tror inte man kan ställa någon som är sned men kanske sedan om hon som vuxen rättar sig åt rätt håll och det inte syns så går det nog..men detta kan jag inget om.
Men fick du inte reda på det innan du kom ?
Har man valt med hjärtat spelar det ju ingen roll om nosen är lite sned
hon blir ju en underbar sällskapskatt!
/Lotta

Grattis och lycka till med din lilla Smula//Sylvia
Ja håller fullständigt med Lotta här.

Åh vad man känner igen denna känsla när man tar hem sin nya familjemedlem. Suck, vad lätt det är att få huset fullt. Min sambo säger att jag lätt kan bli som "the catlady" i Simsons om inte han sa stopp, hehe.