Hej då alla!
Sen en tid har jag känt mig utmobbad på detta forumet av vissa personer, vad jag än säger så är det fel, vissa går ihop sig för riktigt tala om jag har fel i allt. Skriver man en tråd s svarar ingen på detta. Ni ska veta jag har fler som tycker samma som mig, de är ledsna över aldrig få svar i det som skrivs av dem.
Vet inte vad som är fel, men jag känner uppenbarligen jag inte är välkommen här mer, man vill ha bort mig. Jag lämnar härmed detta forum, jag har försökt ställa upp som Medarbetare så gott det går med allt runt fr start, men forumet känns inte rätt mer, så vad det inte förr, här sitter folk och ska säga jag har fel i allt jag skriver i ett, Jag har just nu fullt upp med mig själv i allt och orkar inte ta denna biten. Tack och hej då!
Vad tråkigt att du känner så Carina! Jag är inte så aktiv på forumet själv just nu, har för mycket som tar tid. Du kanske behöver en paus från detta mitt i allt.
Kram Lotta
/Lotta

Har inte upplevt det så, du är en i gänget. Vill jag inte höra dyligt
Alla åsikter måste komma fram för att få en bredd. Sov gott och tänk på saken. Därimot skulle jag vilja påpeka en åsikt och det är att Fokus borde vara på Perser. Och en trevligare ton. Ingen känar på påhopp, de som gör det hamnar själva i dålig dager.
Mona

Hej Carina, vad tråkigt att du känner så. Jag håller inte med dig för i dina trådar är det alltid många svar och svaranden.
Hoppas att din olustkänsla hänger ihop med att du mår dåligt och att när du mår bättre, kommer du igen med nya frågor och svar.
Krya på dig // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Men Carina, du behövs här! Jag känner det som att du är en av huvudpersonerna här, en i gänget. Hoppas att du ändrar dig och stannar kvar. Och du har mycket kunnande att dela med dig av till oss andra.
Kram från Bettan

Carina du hör hit du får inte lämna oss, blir ett stort tomrum då.
kram Lillevi

Hej Carina
Vad är det som har hänt egentligen de senaste veckorna. Jag har varit på semester så datorn har inte varit högst prio direkt. Tycker att det är tråkigt om du lämnar forumet. Ta en paus och kom igen sedan tycker i alla fall jag.
Kram
Ingela

Även om jag e relativt ny här så tycker jag om att skriva med dig!Du är ju en av oss här!tråkigt om folk mobbar varann här,vet att sånt försigår på andra forum,inga namn men den sidan är för hundar…Usch så omoget isåfall…hoppas att du kommer tillbaxs
Men Carina jag har inte sett någonstans att du har varit ut mobbad =(
alla får väl svar på sina trådar..hoppas jag.
I bland när man mår skit så kan det kännas att alla är emot en men efter ett tags vila så mår man bättre =)
Kram till dig
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Kittentotts: Jag tycker om dig iaf! :-)
Många kramar
- Jim Johansson

Hej Carina!
Nej försvinn inte! Jag som "ny" med blivand uppfödning läser alltid det du skriver och tycker att det är mycket bra grejer du skriver! Du hjälper ju andra ju! Ta en paus om det känns trist just nu, men som andra skrivit, kom igen när det känns bättre för dig .
Katarina

Hej Carina!!
Inte ska du lämna oss.Du har ju hjälpt till att svara på mångas frågor däribland mina.Ta nu en liten paus och pyssla om dig tills du känner för att komma tillbaka till vårt stolliga gäng här.
Kram Sylvia
Vad tråkigt att du känner så
. Men jag förstår dig, för ett skrivet ord betyder så mycket och alla tolkar vi ord/meningar på olika sätt. Också beroende på hur man mår så är man mer eller mindre mottaglig för att ta åt sig eller slå det ifrån sig.
Jag tycker de flesta är snälla mot varandra här (iallafall jämfört med andra forum). Sen tycker jag förstås att det är jätte trist att vissa bara skriver till vissa personer och inte minglar och skriver i andras trådar också.
Ibland tror jag dessutom att man faktiskt inte har något att skriva/inte vågar säga sin åsikt och då får den tråden typ 2 svar, sen kommer en tråd med små söta kattungar och då får den personen 50 svar. Jag tror det har med intresset för tråden och inte något personligt (hoppas jag iallafall). Men allihop borde mingla mer, oavsett om vi känner varandra eller inte 
Kram Eva

Blir riktigt ledsen när jag läser det du skrivit, för jag tycker mycket om dig, och vill VÄLDIGT GÄRNA att du stannar kvar här!!!!!
Du skriver alltid så vänligt och klokt om allt, och jag hoppas innerligt att du väljer att ändå stanna kvar här på forumet!!!
Du, låt inte några få (jag har ingen koll på det här alls, verkligen ingen alls, bara det du själv skrev i ditt inlägg!!) lyckas förstöra för dig och göra så att du slutar här!!! Som du ser ovan, så är det MÅNGA som vill att du stannar kvar, jag också!!!!
Varm kram till dig!

Carina!
…va e d som har hänt…jag blir bestört när jag läser att du ska "hoppa av" forumet! Det va genom dig jag hittade Perser iFokus & för mig så är du en bidragande del till att detta forum är så bra!
Du vet att jag värdesätter både dina åsikter & din kunskap…& jag tycker att det är bedrövligt att du ska känna dig mobbad!
Vill att du ska veta att Jag & många med mig uppskattar Dig & dina trådar, dina svar du skriver är alltid välmenade å ärliga…å ärlighet är någe som jag uppskattar otroligt mycket!!!
Kramar i massor!!!!!!!
Tina
Jag tycker att det är synd att du känner det så Carina
men antagligen är det väl för att du mår dåligt o är sjuk just nu.
Jag har den uppfattningen att just dina trådar är dem som får mest uppmärksamhet o svar.
O inte heller tycker jag att NÅGON mobbar någon alls
Just tonen här har alltid varit jättefin o mjuk…förutom då när några medlemmar lämnade för ett tag sen.
Jag tror till o med att vi är lite "kända" för att vi är så trevliga mot varann.
jag tror nog att när du har fått tagit hand om dig själv o mår lite bättre…o har fått distans till denna känsla som du har…så kommer du nog tillbaka.
Sen så har vi ju alla olika uppfattningar o tycke o smak..o tur är väl det…o det skriver du ju själv många gånger oxå…o det måste vi ju få ha,
Detta med att det bara blir ett par inlägg i några trådar…beror väl oxå på om någon redan har skrivit det man själv känner.
sen läste jag på värdsajten..just om trådar där ingen svarar…de bad oss gå in o lägga en kommentar…bara för att personen som har startat tråden inte ska känna sig dum..o det har jag förökt att göra efter det
men det har aldrig (såvitt jag kommer ihåg) gällt dina trådar…för dina har alltid fått väldig respons tycker jag

Hej Carina och alla andra
Detta fokus är det bästa när det gäller, Kan jag säga, Vi kan snacka om mycket annat här och inte bara katter.På andra fokus är rena soppan.Jag tycker inte att någon ska känna sig utanför.Jag är ganska ny och mina trådar har heller inte fått så mycket svar, Men för den saken skull behöver man inte känna sig utanför. I bland så har man inte så mycket svar att ge helt enkelt.Men igen ska känna att ens svar inte passar, Här ska igen vara rädd att svara på trådarna.Hur ska vi annars lära oss, Vi ska lära oss av varandra.
#18 precis

Min favorit på detta ställe, håll dig kvar på forumet är du snäll. Jag har min Rut efter du tipsat mig. En speciell liten dam men glad att hon är min.

Tack alla för era ord! Men jag känner jag håller mig ett tag utanför. Detta beror inte på jag mår dåligt! Även detta är ju för mig jobbigt nu, men jag vill tacka Nina för du hjälpt mig några dagar, detta har gjort jag ser hopp. Jag kommer nog tillbaka mer om ett tag, men just nu känns det som jag skrivit ovan, känslan gör att jag klarar inte just nu vara med så här inne. Det är svårt skriva och försöka hjälpa någon när andra mer el mindre talar om man har fel o fel o fel i allt.
STOOR KRAM!!!!!

Lilla gumman tänker på dig STOR KRAM.//Sylvia

Va? Jag har inte varit in här så mkt på sistonde…har haft mkt här hemma att stå i. Så jag har nog missat en del