Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 533 ggr
simzonites
2007-08-19 00:14
0

Den som väntar.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

på nåt gott, väntar aldrig för länge, eller hur är det nu man säger? I det här fallet stämmer det i alla fall. Som ni vet har Slowfox hunnit bli 4 månader och jag har väntat på att det rätta hemmet skulle dyka upp till honom. NU har det gjort det och jag är så lycklig över detta. Skrattande och Foxen med naturligtvis - jag har berättat för honom om hans nya matte och hans nya kattkompisar.
Nackdelen med att ha kvar kattungarna lite längre är ju givetvis att man hinner bli ännu mer fäst vid dom, ja mer än man trodde var möjligt. Det kommer att bli tomt här hemma efter den här ljuvligt spinnande kelkillen, det kan jag lova. Men jag får glädja mig med att hans nya ägare kommer att få en underbar katt som kryper upp i sängen och vill mysa, ibland mitt i natten, men vad gör det när katten i fråga spinner och buffar och vill ligga så nära det bara går. Foxen är ett litet matvrak, han äter nog i princip allt, ja jag menar allt, om han bara får. Flört När man kommer hem är han först till dörren för att möta en. Ja ni hör väl att han är speciell? *ler* precis så där som alla ens egna kattungar är Skrattande 

/Lotta

/Lotta

BumbleBee
2007-08-19 00:31
0

Tack Lotta. Äntligen ska jag få träffa denna vackra lilla grabb och inte bara se honom på kort.  Jag är så glad att han ska flytta hem till mig och sina nya kattkompisarSkrattande

// kram Lillevi

Cajza
2007-08-19 01:58
0

Hej Lotta, vad roligt att du hittat ett nytt hem till Foxen. Han är jättesöt, hoppas han får det bra // Karin

#1. Lycka till med din nya kise Foxen, det är bara att gratulera till en vacker "gosse". Ha det bra // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annkis54
2007-08-19 03:06
0

Vad skönt Lotta
jag har ju oxå kvar en "gamling" men jag ska ställa ut honom på Åby så ..vi får se hur det går där
#1..gratulerar till en SUPERSNYGG katt…såå läcker är han

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

krasivis
2007-08-19 10:14
0

Grattis till både dig och till nya matte! Vi önskar allt gott i framtiden för Foxen i sitt nya hem!

Marita-L
2007-08-19 10:14
0

Vad roligt Lotta och Grattis till #1

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

IdaJ
2007-08-19 11:39
0

#0 Härligt att äntligen hitta det rätta hemmet!

#1 Grattis till din nya kisse!

Han är ju så jättesöt! =)

simzonites
2007-08-19 12:10
0

Ja, jag är så glad. Jag vet att Lillevi har haft ett gott öga till honom ända från det att han var lillliten Flört så han är efterlängtad.

/Lotta

/Lotta

ophelia
2007-08-19 12:44
0

Så roligt att han har fått en matte nu.Har ju träffat honom och blev jättekär.

Grattis Lillevi och lycka till med den lille godingen.Hoppas du lägger ut lite foton ibland så vi får se hur han växer.

BumbleBee
2007-08-19 13:00
0

Tusen Tack för alla lyckönskningar.  Ska bli så spännande att få hem honom Kyss  // Lillevi