Vilket är bäst ?!???
Att ha hemsida skriven på Engelska eller Svenska??
Eftersom jag har min genom passagen så finns det inget utrymme att ha en av varje.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
köp dig en domän
kostar inte alls mycket
sen kan du göra som du vill
o har huuuur stooooort utrymme som helst hehe

Jag har domän också, ville bli av med passagen
Jag har på svenska då jag helst vill sälja mina inom gränsen här
Precis som de andra säger; det beror sig på vilka du vänder dig till med din hemsida 
/Lotta

Jag har hittills endast sålt inom Sverige. Men det är skönt med en hemsida på engelska eftersom man når hela världen. Att ha egen domän är jättesmidigt och enkelt också.
Okej tack för era svar får se hur jag ska göra jag är inte så haj på allt det där med domäner och datorer..=)

#6 Håller med helt och hållet. Internet är till för hela värden att kika på oavsett var vi säljer. Det finns en del länder som bara skriver på sitt eget språk och det är jätte tråkigt att besöka dessa sidor. Oavsett om det handlar om köp eller inte.
Mona

#7 Jag använder mig av Web 10. Sidan är självinstruerande när du beställer. Din egna hemsidan ligger sedan på en server som heter Talk Aktiv och som finns i Danmark. Billigt är det också. Totalt handlar det om ett par hundra kronor om året. Men första året när man registrerar blir det något dyrare om jag inte minns fel. Har haft domän i tre år i november.
Ja jag tackar och bugar för alla era råd men jag känner att jag får nog ta ett prat med gubben för det här är över min kunskap..hahaha

Jag har samma "problem" Marita. Dessutom vågar jag mig inte på att göra en hemsida helt från skratch utan använder mig av freewebs.Men det är i alla fall en hemsida.
Man skulle ju kunna göra en sammanfattning av det hela på en sida bara.Men min Engelska är ju inte sååååå himmla bra att jag skulle våga mig på det själv då behöver jag nog hjälp.Får väl skriva på Tyska först det är lättare

Att snickra hemsida är inte min grej. Det har jag en webmaster till :) Men jag tror man kan använda sig av fria program för att sedan ladda upp sidan på servern. Om jag inte är helt fel ute så ligger min sida både hos min webmaster och på servern. Väldigt tacksamt om det kraschar. :)
Men finns det ingen sida här i på I Fokus som handlar om hemsidor?
hm..det har jag inte änns tänkt på..va bra ska genast ut på Fokus å titta =)
Du skulle ju kunna göra sidan både på svenska och engelska.
Skriv först på svenska och göe sedan ett lite mellanrum och skriv samma sak på engelska, det har jag sett att några gör.
Det finns sidor där det är 3-4 språk på samma sida.
Själv har jag gjort kattsidan i två exemplar, en på svenska och en på engelska medan hundsidan är "tvåspråkig"
http://www.funestig.net kattsidan
http://hundarna.funestig.net hundsidan
/Sussi
åhhh
#11 det finns ju både Frontpage o Dreamweaver…säkert fler program oxå som man kan göra sidor i.
jag har inte lärt mig de utan jag gör på det krångliga sättet..i html.
Min domän är www.one.com o då får man sitt stamnamn(om man vill det). se.
visar att man är från Sverige tycker jag
jag tror att jag betalade 3-400 kr första gången..o sen några 100-lappar per år. Men jag har inte haft mitt nåt år ännu.
men det funkar jättebra.
Ophelia…om du bestämmer dig för att göra din på engelska så hjälper jag dig gärna med översättningen
då har du din på 3 språk…hehe
#8 håller med…jättetråkigt när man inte förstår nåt vad det står
man kan ev gissa sig till att man tittar på hanar o honor
var inne på en finsk sida..o förstod inte NÅT