Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 345 ggr
krasivis
0

Godmorgon fredag 17 augusti.

Godmorgon allesammans!

Här hemma hos mig är det full fart redan. Mina gubbar (mannen + snart 18 årig son) håller på att göra sig i ordning för att fara till Mellstaträffen i Borlänge. Det är samling för folk med veteranmopeder.

Solen skiner och himlen är blå med enstaka mon.

En god dag önskas er av

Bettan m djur

Cajza
0

Godmorgon från "södern"

Här är det mulet, blåsigt och det ser ut att kunna börja regna när som helst. Men det är fredag och 2 lediga dagar väntar SKÖNT.

Våra bebisar har hunnit bli 9 dagar och de väger 190gr och 210gr och allt är bra med både mor och barn.

Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
0

Godmorgon Österlen här!

Lite sprickor i molntäcket.Blåser lite och regn är att vänta.Inköpsrunda är planerad i dag.Ska försöka plocka fram lite Tavlor att hänga på väggarna i Tv rummet.Tar lite i taget nu så att jag får det som jag vill ha det.Flört

Babyligans vikter är idag:220g 225g 225g och den lilla som hänger i 90g. Nr1 börjar öppna sina ögon i dag.

Ha nu en riktigt trevlig fredag allihop//Sylvia

KungBores
0

Sista semesterdagen innan allvaret börjar. Idag står besök hos frisören på programmet samt kattbad och städning. Det är Firedance (Kurre) och lilla Maiden som ska bada. Kurre behöver fälla ur sin päls så han är fin till nästa utställning och Maiden har en viss förmåga att smutsa ner sig en hel del. Varför gör inte exotic det?

Vädret i Göteborg är "Göteborg". Det blåser en del och regnet hänger i luften.

Marita-L
0

God morgon på er alla här det så där väder regn sol vart annat.
Själv mår jag sådär idag men man kan inte må på topp alla dagar. Ska få besök i eftermiddag så jag får nog pigga upp mig lite .
Lite tråkigt var det förstoss att få läsa om tråkigheter här på forumet och att någon känner sig utmobbad men jag hoppas att det blir bättre.

Ha en fortsatt trevlig dag

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

God middag
här i Trollhättan lyser solen??!! just nu
det har ÖSREGNAT…o inatt så lät det så mycket när det regnade så man trodde nästan att det var orkan ut…men helt vindstilla
då pratar jag om ca 02.00 när jag gick o la mig hehe
Kajsa..o Ophelia..vad glad jag blir att ungarna mår bra o växer

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se