Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 312 ggr
Kittentotts
0

Uppdaterat min sida med:

Min hobby, jag orkade inte göra alla knappar ikväll, men finns en så man kommer tillbaka hem igen iallafall.

Titta gärna in på min sida.

www.kittentotts.se

/Carina

heliotropes
0

Varit och tittat på din hobby,det är en rolig hobby att måla och rita, helst efter önskemål.Tyvärr kan jag inte måla och rita lika mycket som jag kunnat förr pga. en gammal skada i högerhanden högerhänt som man ärLedsen

Bla. så frihandstecknade jag på t-shirt, djur,blommor och mycket  annat, gjorde även personliga teckningar där man fick in så mycket man kunde om personen ifråga,ofta på beställning till någon som fyllde år,det blev lite humor i det också.Det blev väldigt uppskattat.

Jag skulle bli jättelycklig om värken kunde försvinna och jag kunde återuppta den hobbyn.

Det är som man brukar säga:

MAN VET INTE OM DET MAN HAR FÖRRÄN DET FÖRSVINNER,så ta till vara på det man kan och har.Skrattande

Eva // medarbetare på Perser

Kittentotts
0

Nu tycker jag synd om digLedsenJag har ju värk i mina leder, kom på att detta med måla tränar mina leder.Men att inte kunna fortsätta måla en dag vore för mig mkt deppigt, så nu tycker jag verligen snd om dig. Har du inget att visa? alltid roligt få se talanger. Jag målar också på fri hand, har målat gardiner,T-shirt till barnen mm,målandet ger ju så mkt då jag är en raslös personlighet

heliotropes
0

Det är synd om mejLedsenatt inte kunna "skapa" när man har fantasi är väldigt frustrerande.Men hoppet är det sista som lämnar enGlad

Du kan nu gå in i mitt fotoalbum och titta,där har lagt in ett litet axplock på det jag gjort.

Kittentotts
0

Oj Oj va duktig du är!

Roligt få se lite av dina konstverk, man kan ju önska du kan fortsätta igen. Du får hoppas detta, ge inte upp!

simzonites
0

Kul med din hobbysida Carina, jättefina saker du har gjort Skrattande

#3 Vilka vackra tuschteckningar med katterna, allt va jättefint men jag fastnade för dom.

/Lotta

heliotropes
0

#4&5 Roligt att ni gillade "verken" Tackar så mycketSkrattande

manbukten
0

Hej! Fin hemsida med söta katter. Söt liten inkommade sak. Ang.hobby så är det otroligt roligt att fixa med när kroppen är med.

Mona

Marita-L
0

Jag önskar att jag kan måla så där fint..jag är så dålig på det =(

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

ophelia
0

Så duktig du är Carina.Jag har inga färdigheter i den vägen.Men sonen tröstade mig när han var liten och sa att han älskade mig ändå fast jag inte kunde ritaSkrattande