Godmorgon Torsdag 16/8
Godmorgon Carina och alla andra!
Här är det grått och mulet men inget regn just nu. Katterna har just kört morgonracet. Det är alltid så kul att se på när de springer runt o jagar varandra. Nu sover de en skvätt innan de tar fart igen.

God morgon,
Gråmulet här oxå men inget regn……ännu :-)
Är på väg till jobbet, sista dan för den här veckan för imorgon är det LEDIGT!!!!!!!
Det är såååå skönt att få ha fredagarna ledigt man ser verkligen fram emot det.
Ha en underbar dag allesammans vare sig det är sol eller regn.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Godmorgon
Här är det mulet och det blåser jättemycket. Det har regnat mycket i natt och det ser ut att kunna komma mer.
#0. Carina, hur är det med dig, mår du bättre nu? // Karin
#1. Visst är det härligt när morgonracet börjar, med tanke på värmen gäller det för kisarna att busa tidigt och sent // Karin
#2 Du får ha en trevlig fredag och njuta av ledigheten, alltid skönt att ha en ledig dag framför sig // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#3 Tack karin för du frågar, det värmer, nja jag har varit hos läkaren igår. Jag fick reda på jag har svår astma, fick kombinerad inhalator som innehåller även kortison. Sen så kollade de mitt huvud, jag har svår migrän, så detta får jag nu mediciner mot. Jag ska nu röntga lungorna med. Sen ska jag göra svalg test då jag har svårt svälja, men dessa tester görs ju på olika ställen. Jag har nu fått en superläkare iallafall, ganska slut efter varit sjuk sen i jul, haft så mkt huvudvärksattacker att jag inte haft någon större lust leva, men måste säga att trots medicinen gör mig mör o spak i kroppen, så blev attackerna mindre, och detta kan jag stå ut med.

#4. Håller tummarna för dig Carina att medicinen hjälper och att du blir symtomfri. Måste kännas tröstlöst att vakna och må dåligt varje morgon. Hoppas du blir bättre och till slut frisk // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Carina jag instämmer med #5. Jag tänkte också fråga hur du mår, men vågade inte riktigt eftersom vi inte känner varandra så bra. Skönt i alla fall att du tagit tag i problemet och att du fått en bra läkare, det är viktigt!
Kram
Bettan

Känns så skönt ni frågar
Den enda jag pratar med här hemma om detta är ju min gubbe, han har nog inte haft det lätt ett tag, det är ju hemskt se när någon vrider sig och mår dåligt, häromdagen kom tabletterna upp genom näsan då jag har svårt svälja satte jag dem i halsen
Men efteråt så hade vi lite lustigt samtidigt åt det, såg nog dumt ut. Nä det vore skönt slippa ha ont, nu har jag fått vila lite efter jag tagit medicinen, känner mig liksom mör i kroppen ett tag efter, men nu ska jag ta mig i kragen och duscha för sen åka lämna pojken på fritids en stund
Tack för ni bryr er! Det betyder så mkt!
Go morron, i Karlskrona har det ösregnat hela natten och ett nytt oväder drar in nu från havet. Sitter och kurar på kontoret.
#7 Krya på dig Carina! Hoppas du blir bra snart, det är jobbigt att vara sjuk
Kramar från mig!
#2 Jag är också ledig på fredagar
Jag jobbar 80% (sen stämplar jag ju fredagarna, så lite pengar får jag me´) Det är helt underbart att ha långhelg varje vecka. En hel vardag som man kan göra vad man vill med!
Ha en bra dag allihop!

God eftermiddag alla!Här hänger regnet i luften,grått och trist.Vill oxå säga till "krya på dig" till dig Carina.Jag vet hur det är det är både med svår migrän och astma,har det själv+ en del annat.Vissa dagar mår man hyfsat andra riktigt dåligt.Men familjen och katterna håller en uppe,som väl är.
Här i Trollhättan har det varit uppehåll hela dagen
ingen sol men i alla fall inget regn heller
har köpt mer material till taket till uteplatsen…köper lite i taget hehe
Krya på dig Carina önskar vi oxå
Visst är det helt underbart att se när katterna "rejsar"…inget går upp mot det hehe