Kan det vara sant?
Idag ser jag ljust rosa tuttisar på min lilla Eliza, kan detta vara sant? eller lurar hon mig nu
I så fall har hon gått in i vecka 7, beräknat är slutet Augusti, åh håll tummarna nu för tjejen.

Vi håller tummar och tassar!!!

Självklart håller vi tummar och tassar! Tänk om det vore på min tjej ändå.Ja, ja jag får hoppas på nästa gång istället.
tummar hålls åt alla som behöver det
Hoppas hoppas
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vad roligt Carina, håller tummarna för att Eliza är dräktig /Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#3 Själklart håller jag tummarna! Här har vi 2st förstföderskor med ju. Men jag blev så glad av att se Eliza och hennes rosa tuttisar. Sen ska Olivia ha i September. Nu håller vi tummar för allihop!

Håller alla tummarna hååårt.Och hoppas på många fina bebbar åt er.

KLART här hålls tummar!!!! 

Tack för alla tummar, jag hoppas inte hon luras nu med börja löpa bara, att det är därför de är rosa
Hon har ju haft en livmoderinflammation redan vid första löpet vid 10 månaders ålder, så detta behöver hon verkligen. Men i magen bor nog bara 1-2 st i så fall, detta tycker jag är perfekt! då hinner man med kela med alla händer

Nog är de rosa alltid
Hur långt ska i så fall denna lilla tösen gått?

Då har hon ca: 2,3 veckor kvar

men borde inte tuttarna vara större?

ok, tack för hjälpen

Ja man kan ju önska större, men men! jag har så små på min Eliza nu också, hon har lika långt kvar att gå som din kvar. Just därför har jag tvekat över om hon verkligen är dräktig, men då kommer nästa fråga, har hon löpt mer? det har inte Eliza gjort, hur ser magen ut, här har vi tittat o känt mkt löst på magen runt, vår Eliza har en utbuktning på höger sida, så det kan finnas 1-2 st, nu är vår hona mkt kraftig i sig själv. Eliza har dessutom ätit mer, lagt på sig på annat sätt, sen är hon mer kelen

Hon har små utbuktningar på bägge sidorna, och har gått upp i vikt.

Jag ser hon är dräktig på tuttebilden du satt in nu på #22, vänta du så ska du se det kommer smått om några veckor
Ser ut som små prickar runt bröstvårtorna med, eller? brunaktiga
Du har mer synliga tecken än jag har på min Eliza

mycket spännande att se hur det kommer att utvecklas, jag hoppas ju så på att det är bebisar på gång
det är VÄLDIGT OLIKA på olika honor
så här ser min flisan ut när han hade 1 vecka kvar

sen Blossom 4 dagar kvar
.jpg)
hittade inga bilder på "tidigare" tuttar
men du ser vilken jätteskillnad det är på dessa 2

ja det var rejäla tuttar

Annki dina har magar iallafall
Alltid något att gå på, här ligger väl 1-2 i magen på en kraftigt byggt hona, så man undrar, det är som en fiskdamm, får se om det kommer en överraskning

ja det var också rejäla röda tuttar. Jag tror faktiskt inte min är dräktig.
vänta lite jag tror jag har ett foto där man precis kan se det i början..hm.. inte riktigt men i v 5-6 är det..
usch det gick ju knappt att se..hm..
#28 hehehehehehe
har din hona bara en rad med tuttar…ser kul ut

#29 Kan du inte ta en bild till, på bilden #22 så ser man ju tror jag lite hormonprickar runt tuttarna, elelr så får du göra som mig, trots många dräktiga honor är jag tveksam på denna honan jag har hemma, så kan det vara också, har bara haft en sådand hona innan med små tuttar, men hon födde ju många småttingar, så man såg iallafall en mage, nu vet jag inte vad jag ska tro
Ja #32 det är svårt att fota å hålla samtidigt allt kommer liksom inte med..hahahah.. men hon har lika många på andra sidan..hahahaah

Idag är tuttarna inte ens röda på min katt. Så här är inga bebisar på gång än.
#35 när jag har en dräktig hona (eller om jag ska hjälpa nån att kolla)…så jag brukar jämföra med en kastrat hona eller ungmö. Det syns jätte stor skillnad om honan är dräktig, tycker jag iallafall.
Sen finns det väl alltid undantag som i allting annat…Ungefär som när nån säger: -Jag tror hon löper! hehe…-Oroa dig inte, man märker när de löper! 
#35 om honan har varit dräktig innan så kan faktiskt tuttarna vara rosa någon dag för att sedan tappa den färgen..så var det för Felicity denna gången..men så fick hon denna kullen väldigt tätt.
Men när Yarina och Cornelia var skendräktiga så var de också rosa precis just den tiden då man i vanliga fall skulle kunna se sedan försvann det och jag kliade mig i huvudet.