Kattens dag!
Hur har ni firat kattens dag? Jag vet att många visat upp sina fina katter i diverse djurbutiker. Vad fick ni för respons? lägg gärna upp bilder i denna tråd från helgens firande!
Sajtvärd på Perser iFokus
Vi firade Katten dag på Djurens Värld i Vetlanda både lördag och söndag. Otroligt viktigt tycker jag att vi visar upp våra vackra Perser och Exotic för allmänheten. Kunna bidra med tips om hur man sköter päls mm och även ta död på lite fördomar och okunskap 🙂Med mig hade jag Headturners Honey Boo Boo och Florindos Lovebug 4 Headturners ❤️
#1 underbart! jag skall lägga upp bild från min kattens dag så fort jag får dem från fotografen! även vi kunde slå hål på en hel del fördomar, en hel del som gick därifrån och sa att dem skulle diskutera om dem skulle köpa sig en liten perser eller exot, sådant värmer!
Hej ! Jag var på Morrhoppan i Eslöv med Kappe´s Hypnotique "Beata"
Alnashar`s Hold Me "Saga" och Kattakombens Zeus "Sigge" katterna bara älskade att få bli klappade och det var väl bara en peson som kastade av sig en komentar( "det skulle vara förbjudet att avla på sådana katter" ) som gjorde mig ledsen …. tyvärr så tror jag att det var ren okunskap från personens sida.
Med vänlig hälsning Rut
nämen fy! det är så ledsamt vad man ska behöva höra :(