Yarinas bebbar 8 veckor
på Torsdag blir dom det..
Men vem kunde vänta inte jag..=)))) utan fram med kameran .. Dom ska ställas i Nordic Winner den 22-23 september
Å här kommer dom..
Först ut är Figaro
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jaja om det ska bli lika så måste jag ju bara få sätta in ett kort till på Figaro…hmm….
Jaja nu är jag färdig…toka som jag är..
Guuuud va söta de är, tjejen är min favorit ![]()
/Lotta

Otroligt söta alla tre men Fazer är min favorit 
Oj, oj, oj! Vad söta de är! Alla tre och var och en på sitt vis! Det sötaste jag sett på länge.

Åhh.. vill ha.. Specielt Figaro…
Jätte snygga! Vilken jämn och fin kull! Synd att du inte kunde ställa dem i kullklass på KKN's utställning, de hade gått super bra som kull 
Åh tack..
# 20 ja dom är 3 månader och en dag på Lördagen..hahaha men jag tycker 3-6 månader är ju mer spännande..=))))
#21 jo det är ju sant (fast liite dyrare
) Min förra kull var också 3 mån och 1 d på deras första utställning. Attans tänkte jag först men det är ju roligare att få individuella bedömningar, både för en själv och för de nya ägarna.

Ooooojj vad jag ska hålla tummarna.
En liten fråga när ni planerar utställning tätt på 3mån.När börjar ni vaccinera då????
Tackar för alla era fina ord om mina små.
#23 jag vet inte riktigt vad som krävs i Sverak men i IDP så behövs bara en för att få komma in på utställningen men jag ger dessa små när dom är 8 v sedan vid 11 v
( 3.5 vecka i mellan )
Sedan så går det 14 dagar innan utställningen. Då har dom hunnit med två vaccinationer.

#24 Tack för svaret.Mycket man ska lära sig.

Grattis till dina sötnosar
Mona