Lycka till !!!
Alla ni som ställer ut denna helgen..jag, Ann-Sofie och Josefin mina tonårs döttrar kommer för att titta ska bli så kul.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jaa Lycka till från mig också

Lycka till önskar jag också! Önskar kroppen va strak nog klara sig ner för en titt.
Jag har varit där i dag och träffade några kändisar =)))
Men nu har jag ganska tom plånbok för vi handlade lite väl mycket…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
åh vad kul
jag önskar att jag hade kunnat åka o titta oxå
men lite väl långt
nu bör det väl komma in lite resultat därifrån till oss här hehe

Hoppas min kusin kommer in och berättar lite, hennes lilla Mellis gick det jättbra för idag. Så glad för hennes skull, nu är jag dålig på Sveraks vägar i tävlan så jag vet inte vad det kallas det hon tog hem, men mkt mkt bra har det gått för henne

#5 Först blev hon uttagen till nominering och vann den , gick vidare till panelen och slutade som BIS, Best In Show. Lilla Mellis blev alltså BIS. Ett stort GRATTIS // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tack karin! Jag är för blyg att säga fel
Hon va så glad Cattis när hon ringde från mobilen. Det är så kul då det går bra när man fött upp den lilla själv också, få se om jag kan åka ner imorgon en stund, vi har ju legat sjuka allihop här några dagar.

#7 Du får krya på dig, hoppas du kan åka ner och "heja" fram Mellis imorgon. Lycka till imorgon Mellis // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Carina då måste du bara komma förbi sekretariatet och säga hej!

Jag kom inte ner idag heller
Cattis ringde i förmiddags, då satt jag på toa och hostade upp allt jag hade i mig
Jag har så ont i huvudet av all hosta, så det blidde inget besök
Får väl stå ut med detta ett tag.Hade så gärna viljat träffa er alla som va nere vid mina trakter, tar mig bara 40 minuter åka ju. Hoppas ni haft en trevlig helg allihop. Ingela ni får komma hem till mig när vi flyttat så vi kan träffas o tjata en stund, vore så trevligt
Hej alla och stort tack ! :) nu har jag nog äntligen landat på jorden igen hehe .. det här trodde jag helt ärligt verkligen inte! Visst jag tycker hon är fin men jag är ju partisk :)