God middag söndag 12 augusti!
God middag allesammans!
Eftersom ingen hälsat på någon ännu offentligt så gör jag det nu. Här är vädret mulet men varmt. Hurdant väder har ni där ni befinner er?
Både min man och jag har placerat oss framför datorn den här morgonen. Han språkar på olika Moppe- och andra motorforum. Jag är ju här och på en del andra siter. Det är alltid kul att se sig om lite!
Jag vet att det finns en ny medlem "Tidlosa" här, välkommen hit!
Ha´en god och bra söndag alla önskar
Bettan m djur

God förmiddag här från kungsbacka där vi har mulet och mkt fuktigt väder. Vi ska idag fortsätta packa lite hemma, sen får vi väl ta oss ut med lite.
Ha en bra söndag allihop!
/Carina & Co

Go´middag Bettan
Du har fått fel datum idag, det är den 12 augusti. Här i söder är det mulet och varmt, det känns som om åskan och regn är på väg hit.
Våra bebisar äter, sover och mår bra. Det är två hanar och båda är röda har vi kommit fram till (med hjälp av en annan uppfödare). // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Oh, vad bra att du såg att det var fel datum. Kan man ändra det nu efteråt? Vet ej!
Vilka fina bebisar. Deras färg ger så bra kontrast mot mammans.

Jag ändrade så gärna! Vilka härliga färger på de små

Hej!
Sitter på jobbet (
). Här i Göteborg så är vädret "regn på g" Varmt som attan i morse men nu kyligare.
Ha en bara dag alla!
Mycket fuktigt här med. Vi har haft barnkalas idag på "barnadiset". 6-årskalas, min äldsta son. Det var mycket lyckat. Pannkakor mer sylt och grädde till lunch, glass och fiskdamm och så mycket spring och lek i bollhav och uppblåsta borgar, rutchkanor mm. Vi har prövat att ha kalas hemma också, men det blir så mycket spring och katterna blir oroliga.
Jag längtar så efter min katthane som kommer i slutet av september, nu har jag äntligen bestämt mig definitivt! En vuxen katt, 2 årig, jättefin, strilfri och med ett underbart temperament enligt uppfödaren :) Så om Zelda löper i höst/vinter så blir det ju bebbar tidigare än jag hade tänkt mig, wiiii :)
Önskar alla en fortsatt trevlig eftermiddag!
God eftermiddag på er alla. Vädret är i Trollhättan som hos er övriga. har inte regnat nåt ännu..men hänger i luften.
Ägnar dagen åt att klippa lite på magen o insidan på benen på Cosmos. Han accepterar kamning på "framsidan" men inte mer. Har ställt kl på varje halvtimme..så klipper vi en eller ett par tussar i taget. Nu för tiden så är det han som bestämmer
Han är sig inte lik…
#2…så sött det ser ut med de röda i den ulliga paddmassan
#6 "barnadiset"…är det nåt liknande MacDonalds att man kan ha barnkalas där??
låter käckt…
Barnadiset är ett inomhuslekland. De ordnar även barnkalas, vi tycker att det är toppen! Barnen kan röra sig, allt är mjukt och de kan springa fritt omkring. www.barnadiset.se är adressen!
God kväll ! Här har vi haft det regnigt och disigt idag. PÅ förmiddagen åkte vi till Ikea i Gävle en sväng och sen har vi kört flytt åt yngsta dottern (Eudora här på forumet) som flyttat in till Bollnäs. Nu är jag alldeles slut i både kropp och hjärna. Blev inte bättre av att jag började på Stieg Larsson andra bok igårkväll och sträckläste tills den var slut fram på morgonkröken. Nu gruvar jag mig för den tredje och sista, vill inte att det ska ta slut på hans böcker.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Jag har just läst färdigt Luftslottet som sprängdes och längtar efter att få läsa mera om Lisbeth m.fl. De här böckerna är verkligen intressanta och spännande. Lyckliga du som har en bok kvar att läsa.
#9 WoW vilken snabbläsare du är! Håller med om det är jättebra böcker förresten :)