damp ner ett mail......
med bilder från en kattungeköpare. Får jag presentera S*Beautybear´s Little Princess, inte så liten längre
hihi:)
Varför behöll jag inte henne

en jättefin klassisk blåpadda..
Hon ser verkligen stor o kraftig ut
hur gammal är hon??
de fyllde ett år den 1 maj, jag behöll ju en av bröderna, Noah:)

Jättefin!
Jätte söt
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilken vacker Donna
Ser helmysig ut.

Det vackraste jag sett på länge

Så söt hon är och vilken läcker päls, så trevligt att få foton från "gamla" kattungeköpare // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
ja, det är alltid lika trevligt. jag blir så glad. får foton från alla 4 kattungar jag sålt med jämna mellanrum, kanon att det funkat så bra mellan mig och köpare änsålänge. det får en att vilja fortsätta!=)
hennes päls är verkligen fin. hoppas jag snart kan åka och hälsa på henne, är ju en bit(stockholm)

Zelma tackar för allt beröm! Roligt att man hittade min lilla tjej här, nyreggad som man är och allt!
Hon väger 3,4 kilo ungefär, så hon är ju inte jättekraftig. Däremot är hon världens gosigaste!

Så enormt vacker hon är!!!! 
#12 men hon är så VACKER. varför behöll jag henne inte?
Välkommen hit:)

Men, en sån vacker missa!!!!!
Vilka fina bilder!
Jag hoppas denna vackra donna ska bli faster i vinter:)

Naquita: Det var tur att du ville sälja henne till mig! Annars jag jag ju inte fått en av världens underbaraste katt, (Pyret är också underbar så klart!) och Pyret hade ju inte fått världens bästa bästis och lillasyster! Och Vi hade inte varit så lyckligt lottade som vi är idag med vår lilla "Mini-Mjau"!
# 17 det är så skönt för mig som uppfödare att höra dina uppskattningar, Noah är lika go han om inte för hormonstinn just nu..*skratt*