Perser iFokus

Perser

Etikett09-hälsa-beteenden
Läst 815 ggr
feiner
0

kräks efter kastrering

Har igår kastrerat min exotichona och de sa att hon borde ha försiktigt med mat för de lätt kunde må dåligt och kräkas eller bajsa. I natt kräktes hon ett par gånger men verkade må bra för övrigt. När jag nu kom hem efter jobber hade hon kräkts en gång till, för övrigt verkar hon må bra. Ska jag vara orolig eller kan det vara så här o det går över?

Kittentotts
0

Nä inte än! Merlin gjorde samma här då jag kastrerade honom nyligen. Hans mage va krånglig lite imellanåt efteråt, men nu mår han bra. Detta är lite olika hur de mår efteråt

Annkis54
0

När Cleo kastrerades för några månader sen så var det samma sak med henne…kräkningar
men efter nån vecka så var hon som vanligt igen
Du får ha "is i magen"…bara hon verkar må bra

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

feiner
0

Så bra, då avvaktar jag. Hon verkar som vanligt annars. Tack för hjälpen. Lite lugnare nu.

Marita-L
0

ja jag mådde illa som bara den av både nakosen och smärtan när jag blev ofrivilligt steriliserad..så jag vet hur är det är..Skrattande

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

#4 Cool

det blir inget mer där då ???

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Låter hemskt bli ofriviligt kastrerad MaritaGeneradMen det hade kanske varit det bästa för oss alla som inga fler ska ha, bara det att jag går funderar på ska jag inga fler haOskyldigFast jag vet jag inte klarar fler

Marita-L
0

Jag har 3 tjejer och det räcker gott å väl..

Ibland skrattar jag åt att vissa borde det vara avels förbud på som min man Peter han har ganske snea tänder och det blev inte bra efter tandbytet …och jag är nog inte av avels kvalite….hahahahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

#7 hahaha

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se