Go´morron Lördag!
Go´morron till Er alla!
Här i Gävle är cityfesten i fullgång, med allehanda artister & mat från jordens alla hörn….
…för mig är denna fest en gastronomisk upplevelse, då jag älskar att avnjuta mat i alla dess former *flin* igår betade jag av både vildsvin, ren å älg å ett par våfflor med hjortronsylt, grädde & chokladsås *mums* ja jag e helt salig jag när man får äta mums i 4 dagar *flin*
Ha en riktigt bra dag alla NI!
Nu ska jag ladda för strömmingsburgarna till kvällen…*s*
Kramar!
Tina
Godmorgon
här skiner solen oxå. har såån träningvärk efter flytten igår,vi hann till och med få upp rastgården. bara taket kvar o lite hyllor osv:) ngn som har tips på inredning osv?
Katterna ska få gå ut där när allt e kalrt:D

Det låter som din helg är räddad, mat och sång. Så härlig din matsedel från igår låter, hoppas dagens blir lika god och att vädret blir fint.
Trevlig helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon! Här har vi haft en körig morgon med buskatter&bushund. Tiger skulle bums ut på morgonen genom dörren, så vi har ropat o haft oss, han lyder i vanliga fall, men idag visste han det va lördag, då får man bara vara ute lite för det är fotboll för fullt härnere och matte är såå rädd om honom.
Kajsa hittade en av Mimmis infångade möss under nattens jakt, kan lova det va en mysig paus i frkosten att stå dra ut en mus i hennes käft.
Själv ska jag fortsätta packa så gott det går, men attackerna i huvudet gör jag nog får ta mig till akuten för medicinering.
Hoppas ni andra får en mycket Trevlig dag!