GODMORGON FREDAG
Så var en vecka avklarad efter semestern, skönt. Här i söder regnar det och har så gjort även under natten. Luften känns fuktig och "tung" och det är 23,5 grader ute och 29 grader inne.
Våra bebisar äter, sover och bråkar om brösten, Goozan är en bra förstagångsmamma.
Trevlig fredag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Godmorgon själv!
Här är det också mulet, fuktigt och varmt.
Vad skönt att kattmamman och bebisarna mår bra.
Trevlig helg sedan önskar
Bettan

Godmorgon Karin och alla andra som ännu inte vaknat. Här är det fuktigt i luften, jag har efter en vecka med feber börjat klarna till, då blev gubben sjuk i samma igår, men han är så enveten så han satte sig i bilen till jobbet trots frossa, så är det då man har firma ihop med släkten krav krav krav och så är det fredag, men jag gav honom kaffe o smörgås innan och tablett mot febern. Idag ska jag städa lite extra inför helgen. Ser ut att bli regn hos oss idag.
Va roligt höra att Goozan trivs med vara mamma, men de har bra gener bakom sig, min Tiger som ju är bror till Goozan är en mkt duktig pappa, tar hand om alla småttingar som kommer med tvätta, dassa av dem osv, mysig tid du har framför dig.
God Morgon ! Här är det också mulet varmt och fuktigt. Idag åker dottern och jag ner med Exothonan till fästmannen i Solna så förhoppningsvis blir det kattungar i höst. På vägen hem tänkte vi hälsa i en Chihuahuakennel där det även finns två Devon Rex från vår uppfödning.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Godmorgon!!
Här har natten också varit lugn.Bebisarna äter och sover duktigt.Ophelia är en jätte duktig mamma.Alla går upp i vikt.Lilla Tingeling Har gått upp till 53g.Idag lämnade Ophelia lådan en stund för att sträcka ut sig ordentligt på golvet.
Vädret är ju inget vidare.Men det är Ok ändå.
Ha en riktigt bra dag//Sylvia

#2 Så skönt att du börjar bli bättre och så tråkigt att nu är det "gubbens" tur. Hoppas han kryar på sig.
Visst är det bra gener hos våra Fina Stinas katter. Tiger och Goozan har ju samma far men olika mödrar så de är väl halvsyskon :) Håller med dig om att jag har en härlig tid framför mig // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Här i Trollhättan regnar det..men katterna har fått vara ute en liten stund
Himla gott att det går bra med alla bebbar