Nu har Kitty's kattungar flyttat!
I lördags flyttade Tim till en jätte mysig familj i Karlshamn och idag flyttade flickorna tillsammans till en super trevlig familj i Ronneby.
Det är verkligen med blandade känslor man låter de små ulltrollen flytta. Känns lite vemodigt….nu är det alldeles tyst och lugnt och mamma Kitty gick och kikade innan var kattungarna tagit vägen. Sen satte vi oss i soffan, jag och Kitty och gosade en stund. Hon har redan förstått att de inte längre fanns kvar här, utan är ute i stora världen för att pröva sina vingar, utan mamma och "gammelmatte".
Trots en del kälskott på vägen så tycker jag det har funkat jätte bra med kullen. Det är nästan så jag fått lite blodad tand
Funderar på att kanske ta en kull på min andra fertila hona Greta, till vintern. Så på planeringsstadiet ligger i så fall att hinna en snygg pojkvän till Greta
. Men nu ska jag njuta av sommaren
och mina vuxna, underbara päls(mer eller mindre)monster!
Kram på er! /Eva
Åh söta som socker..
Ja det är verkligen blandade känslor när dom små flyttar och tiden flyger bara iväg tycker man.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Nu önskar jag dig all lycka med deras nya hem Eva!
#5 Tim verkar trivas jätte bra i sitt nya hem. Sover i den stora flickans rum och Shanti har tagit honom under sitt beskydd och tvättar och putsar honom tills han är alldeles blöt 

Va härligt Eva! Ja se du mina katter är kärleksfulla
Så skönt lilla Shanti tar hand om honom. Stora flickan verkar ha en förmåga få djuren trivas med henne, hon är tydligen mkt mjuk med dem. Shanti tydde sig ju med till henne, visst är det skönt få alla mail om information, jag älskar då de berättar
Åååh så fina!
jättefina…
visst känns det lite lugnare när de flyttar tillsammans

Vad söta de är alla tre, visst känns det härligt när man hittar "de rätta" hemmen för sin småttingar.
Trevlig sommar och semester // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Ja känns toppen att flickorna ska till samma ställe. De hade lekt och busat och låg och sov tillsammans när mamman i familjen ringde till mig igår kväll 

Enormt söta kattungar!!! *blir kattungesjuuuuuk* 

Härliga rejäla kattungar.Lycka till ni små i era nya hem.
Mitt i sorgen efter Kitty, så är det förstås roligt att höra att hennes kattungar har det bra i sina nya hem. Nya ägaren till hanen har dessutom skickat flera fina bilder.
Det var lite kul när de ringde första gången och presenterade sig och berättade om familjen och katterna osv…"-..och så har vi en vit perser hona som vi har köpt i Kungsbacka. Carina heter uppfödaren" -Aha, Kittentotts?, sa jag! "-Ja, precis!
Så nu är lillgrabben bästis med Kittentott's Starlight (Shanti)
. De är super kompisar! Han trivs verkligen och vid 15v, vägde han 2,1 kg! 
hihi ja kittentott du har dina småttingar här nere med hehe
bara vänta ni till våren skall ni få se några underbara bäbbisar hehe

Satt och sökte på internet så såg jag detta sista inlägget, ja miapia om du visste va många av mina småttingar som flyttat till skånetrakten, jag har faktiskt sålt mest dit
ja vi skåningar är tokiga hehe
ps är inte från skåne utan blekinge hehe