Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 2309 ggr
heliotropes
3

vattenskål

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hittade jag på ett par vattenskålar som fungerar perfekt för de som lägger ner hela hakan och kinder i dricksvattnet. 🙂

Lätt och diska ur då den är delbar.

Eva // medarbetare på Perser

musicalboxgrrrl
0

Vad smart! Vart hittade du den? Hade verkligen behövt en till Sushi

SaraGutis
0

Toppenbra för att inte blöta ned sig, har sådana fast i plast, skulle föredra aluminium dock, vart har du köp dessa? :) Mvh Sara

heliotropes
0

I en butik som heter Dollarstore. Men jag har nog sett den på någon nätbutik innan,men då blev jag osäker hur stor öppningen var så lät jag bli den.😮

Chillas
0

En sådan skulle jag behöva till min Wilma, som alltid är sjöblöt när hon lämnar vattenskålen.

heliotropes
0

En gående stänkflaska med andra ord. Man skulle sätta dom i arbete på strykbordet…hihi! 😃

Jag vet precis hur blöta endel kan bli,och vissa är värre bara i perioder.

Hittar ni den på nätet kan du eller ni andra länka.😉

Själv hoppas jag på att Dollarstore tar hem flera…jag skulle vilja ha några till.

WildWest
0

Jag har använt denna i flera år. Började med att vi köpte en att ha i bilen till hunden då den är skvalpfri. Kom efter ett tag på att prova att använda den hemma då jag har flera "blötdjur". Den funkar bra, fast visst blir de blöta ändå men inte hela kragen och bröstet🤪.

Köpte de vi har på Djurmagasinet i Umeå.

Kerstin i Umeå

mallabralla
0

åh precis vad jag behöver! snygg var den med, är den tung?

Sajtvärd på Perser iFokus

heliotropes
0

Nä! Dom är lätta.

heliotropes
0

De som jag hittade är 16 cm i diameter och 6 cm. höga.

musicalboxgrrrl
0

Googlar ni skvalpfri vattenskål får ni fram lite olika, bl. a. denna: http://www.jamihundsport.se/skvalpfri-rostfri-skal-med-hallare.html

heliotropes
0

Här hittade jag den som jag har,0,7 L. liten.🙂

skål

Headturners
1

Har dessa i plast, tyvärr blir i alla fall kattungar blöta utav dessa också 🤪Det bästa som finns på marknaden för blötdjur idag är denna http://www.youtube.com/watch?v=i_tSVZd-hJQ

Larisa
1

Tack för information angående den här skålen! Ska testa den!