bella
skall ta ett till i vaket tillstånd bara hon orka stiga upp i dag haha
Hon verkar ha det såååå mysigt. 
/Lotta
japp det har hon med hehe
hon är underbar skall ni veta
o bara vänta ni tills mina småttingar kommer till våren
ja jag behåller nog alla själv hehe
gott har hon den lilla sömn tutan..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
nn bytte hon liggställning haha iallfall

Hon ser ut ha det väldigt gosigt!
jajamensan kan vara kul för dig carina se hon har det bra med eller
mysiga kort…på fin katt

Ja det känns bra ska du veta få se henne och höra dig berätta. Tack för du gett henne ett hem med masa kärlek och mys.

Hon är jättesöt där hon ligger och sussar så sött!! 

Hon är söt,och jag gillar ju vita katter dessutom.(fast jag har ingen nu)
ps jag får till våren hehe

Så söt hon är..Då har du något härligt att se framemot nu då.
Ska Bella ha kattungar till våren? Hmmm hon ligger verkligen i den honan! Vad blir det nu… fjärde kullen?
Lycka till!
/Catharina

#15 ja kusinen min, till våren så har hon inte haft kull på ett mkt bra tag, så fr mars 2008 får hon få nästa kull.Ja detta blir hennes 4e kull, men som veterinären skrivit intyg på borde hon fått tidigare då hon löpte igenom p-piller och allt innan, nu har hon inte löpt igenom sina p-piller, detta gör mig mkt glad då hon verkligen behöver vila, men jag tror att kull till våren hade gjort henne glad för slippa gå på p-piller i ett. Sen får man väl hoppas hon håller sig med bra mellanrum genom ha p-piller imellan sina kullar.
:) ok nog för att det är jobbigt när dom bara blir dräktiga för att dom tittar på en hane men det är ju ganska skönt jämförelse med att gå och vänta och vänta på dräktighet hur länge som helst :)

#17 vet inte vad jag ska svara på detta
Men kan tala om att Bella gjorde så jag fick lite"vad ska man kalla detta nu då" inte avsmak, men jag blev väldigt sjuk under en period i detta med hennes kullar också, så jag är trött kan man säga av mkt som varit runtomkring mig länge, jag har aldrig läkt riktigt, nu ligger jag sjuk igen, läkarna hittar liksom inte felet.Jag ville inte ha kull just då om man nu ska klargöra det lätt, men bella ville
Nu så ska jag ha kull i september på Olivia iallafall kan inte tänka mig annat så hon parat sig med sin fästman) men om det inte vore för hon löpt så många ggr hade jag kunnat ta en längre paus. Jag vet vad det innebär att vänta,längta efter kull, för detta fick jag göra innan. Visst ser jag framemot kull, men jag hoppas också att jag själv frisknar till så jag orkar mer.Just nu väntar jag på läkartid igen, ligger med hög feber, hostar och har huvudvärksattacker. Man är ju rädd smitta småttingarna med som ska komma
tycker ni andra 4 kullar är tillräckligt för en hona?

Klart det inte är MiaPia, hon klarar allt mer, men hon ska naturligtvis inte ha i den takten hon fått innan, men hon verkar ju lyssna mer på dig än mig med skärpa sig och äta sina p-piller o allt. Min egen önskan är en hona ska ha max 1 kull om året, inte mer
hehe jag hade inte tänkt massproduksera på henne
jag kanske skulle ha 1 2 kullar med henne det är allt
jag ville ha bella för hon är en underbar tös och hon är en helvit exo
och hon har underbara egenskaper