Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 438 ggr
krasivis
0

Godmorgon onsdag 8 augusti.

Godmorgon!

Där ser ni, nu är det ju sommar i alla fall. Hoppas att det varar ett tag så vi får njuta av värmen.

Ha´en bra o god dag allesammans

önskar

Bettan m djur

Bart
0

Godmorgon!Ja här är det oxå sommar nu nära 30grader har det varit på eftermiddagarna de senaste dagarna.Det är i mitt tycke lite för varmt,men fint väder är ju aldrig fel.

Summerwinds
0

I Karlskrona är det inget sommarväder precis, här ÖSER regnet ner Ledsen….ingen lunch i det gröna här inte.

Men perfekt väder att gå en runda i svampskogen sen, kantarellerna bara lyser när det regnar Glad

Naquita
0

godmorgon..idag ska jag köpa virke till kattgården, nät är redan inhandlat. på fredag flyttar jag till nya lägenheten. Jag hoppas katterna kommer bli glada över sin kommande kattgård där. (2*3 meter kommer den bli o 2,5 m hög)

ha en bra dag!

Naquita
0

ne,det regnar här i Ronneby med:(

AnnaKarin
0

God Morgon! Här är det soligt och varmt och vi har haft sovmorgon (alldeles för länge). Det var lite si och så med sömnen inatt efter det som hände Fia så vi tog igen det på förmiddagen. Perfekt torkväder för tvätten så jag vet vad jag ska göra idag.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Kittentotts
0

#5 Tänkt på er! måste varit jobbigt. Här i kungsbacka har det öst ner regn hela morgonen, men nu kommer solen igen. Själv är jag väldigt sjuk, men jag försöker göra så gott jag kan med hemmets krav