Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 674 ggr
Bart
0

Det var inga bebisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu löper Smulan,så där var inga bebisarGråter Och jag har ju tvivlat mest hela tiden,men man blir ju ändå besviken och ledsen.Jag längtar ju så mycket efter små kattungar.Men,men på´t igen!Bartan uppvaktar henne så det kan nog bli något av det hoppas jag.Men fy vad besviken jag är.Här är hon min tjej.

Kittentotts
0

Kan säga att här märker vi att ingen förändring blivit på vår Eliza heller, så vi lär inga bebbar få heller. Men vi får fråga flickorna om de kan tänkas försöka igen med en parning.

simzonites
0

Trist att det inte blev några bebbar.

#1 Är hon inte dräktig?

/Lotta

Lovebuffen
0

Väldigt söt tjej du har iaf!!!!

Kittentotts
0

#2 Nä nu tvivlar både jag o johnny, finns ingen mage för detta, inga tuttar att se som dräktigt. Men det har ju gått 5 veckor nu, så löpet borde bli största beviset om inte annat snartLedsenVi som hade hoppats så! Men hon får väl para om sig vid nästa löp.

Marita-L
0

S¨å tråkigt Bart..förstår att du är besviken men skam den som ger sig Glad

#4 Kanske bara en??  Eller så börjar hon löpa snart.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

ophelia
0

Stackars Bart men som du säger bara på det igen.Glad

Cajza
0

Så tråkigt för er att det inte var några bebisar i Smulans mage. Hoppas det går bättre nästa gång.

Vår Goozan blev "parad" 3 ggr. innan denna sista gångnen och alla gångerna hoppades vi, men ack hon lurade oss. Denna gången gick det vägen och hon är dräktig (dag 64) // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Bart
0

#1 Visst blir man besviken fast man kanske anat att det inte var några bebisar?Men här ger vi inte upp,vi försöker igen.

#3 Tack! Ja hon är jättefin,det skulle bli sååå fina bebisar men ,men…..

#5 Nej,som sagt skam den som ger sig!

#7 Ja, det hoppas jag med att det blir nästa gång istället.

Annkis54
0

ja..ibland lurar de oss…eller vi själva lurar oss

men på´t igen bara..

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se