GODMORGON MÅNDAG
Ja, så var semestern slut och en ny arbetsvecka väntar. Efter 4v. ledighet känns det att börja jobba igen. Vädret ser ut att bli fint och det känns ganska varmt.
Goozan är på dag 64 och hon verkar lugn, hoppas hon väntar tills ikväll om det blir idag. Mattias är hemma och han ringer om något händer.
Trevlig måndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Godmorgon!
Det ser verkligen ut att bli en härlig dag! Nu har jag utfodrat både människor, hundar och katter. Så nu är det bara att fortsätta med dagen…
//Bettan

Go´morron!
Här i Gävle har vi vare igång en stund redan….
…vovvarna e rastade, lådorna e rensade, d fyrbenta e utfodrade ,kaffe e klart, å frukosten dukad; nu ska jag upp å ruska på d resterande i familjen… d tvåbenta!
Det ser ut som vi har en underbar dag med sol i massor framför oss! Så idag ska vi ligga i poolen å "skvalpa"…
Kramar!
Tina

Här i kungsbacka ser det ut bli kanonväder. Jimmy ska till fritids idag, har ju varit stängt några veckor
Jag ska packa och greja här hemma. Hoppas ni alla får en bra dag!
God förmiddag! Här i Segersta är det soligt och varmt och jag borde baka tårtbotten och städa men tror att jag köper en tårtbotten och har dotterns kalas utomhus ikväll. Födelsedagsbarnet (22 år idag) och hennes far åkte nyss till golfbanan så dom ser jag inte på flera timmar. Får ta hundarna och gå ut i skuggan och göra ingenting.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Ja du, jag har jobbat 1 vecka sen min semester och kan inte säga det har varit jätteroligt. Tur helgen var fin så man fick sol och bad.
Synd ni inte kommer till Varberg men jag förstår att det inte funkar om ni ska ha bebbar.
Lycka till och hoppas det går bra
/Bodil

#5 Tack Bodil, lycka till i Varberg (hoppas vi ses i Höör) // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens