Semestern snart slut!!!
Och det har bara öst ner med regn..usch vilken sommar.
Här har barnen suttit med badkläderna i högsta hugg men ingen värma.
Dom har bara doppat sig två gånger i havet och det var på försommaren.
Själv har jag inte gjort så mycket i sommar förutom alla kalas och bak mm. Vi har varit i Gränna och haft en hel dag..riktigt mysigt faktiskt och nu i dag har vi haft kul på Liseberg.
Sedan har mina barn varit i husvagnen med farmor & farfar.
Men vart är min solbränna ??? Lika vit som i vintras..hahaha
Vad har ni gjort i sommar?
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jag har jobbat hela sommaren och med detta regnande så har det inte gjort ett dugg att jag inte varit ledig. Har en vecka kvar nu på mitt vik sen hoppas jag solen kommer så jag kan ligga under parasollet med en drink och njuta.
har inte gjort så mycket heller..förutom veckan i Bengstfors då.
lars kommenterade idag att jag brukar vara lite brunare än honom…men nu är vi lika vita båda 2
Jag har jobbat hela sommaren men snart kommer mina ledighet, har kvar 58 dagar semester + 110 timmar flex, skönt :-)

Jag har haft 4v. semester och vi har gjort en del inne, lagt plattor på framsidan (blev jättesnyggt). Hämtat hem vår nya kise Topzy, Mattias klarade teorin till körkortet och pysslat lite i trädgården.
Visst önskade jag mer sol och värme, men jag har sluppit att bränna mig och hudcancerrisken minimerats (tror jag).
Godnatt sov gott // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
just det ja..vi har köpt lite material..så att vi ska sätta tak över delar av uteplatsen…så att man kan sitta ute o låta katterna vara ute även när vi har "svensk sommar" hehe

Lyckost #3. Själv har jag nu haft mina fem veckor med regn och när jag börjar på måndag lovar de sol och värme på nyheterna. Men jag är inte bitter, hehe.

Ja inte har det blivit bada i allafall. Lite trist. Vit är man, men snart får vi solarium dit vi ska flytta, så då kan man ju bli brun om man vill
Men semestern har inte varit kul med allt regn.
Här har semstern gett: 2 resor till vår Yvonne i Kosta, en dag på Liseberg, och så har vi varit på marknad.
Vi ska ta lite nu efter hand med utflykter i höst tänkte vi

Jag har inte gjprt alls mycket, men det e väll grejen med semster, iallafall för mig!
Jag har iförsig varit på Hawaii, så det e väll lite lyx, men sen så har jag ju jobbat hela tiden, men så e det för semester vikarier!!!