Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 321 ggr
Lovebuffen
0

Några foton på min goa Busbuffy!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit i fototagen och tänkte dela med mig av några av bilderna……så här kommer ett på min goa Busbuffy…….sååå go och snäll alltid!!

På detta fotot ligger hon på sin favvisplats nr 1 - köksfönstret! Här ligger hon varje dag och spanar på allt och alla utanför. HOn kan ligga där i timmar!!

Lovebuffen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här kommer ett till på min lilla tös…….

På detta fotot ligger hon på fåtöljen som står bredvid min hund, där han alltid ligger när han ska sova……och så ligger Buffy ovanför.  Hon har ett hjärta av guld kan jag berätta, sååå snäll alltid!!

blackangel
0

ocken sötnosRäcka ut tungan

Annkis54
0

jag håller med
ocken hehe…sötnos

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

heliotropes
0

Hon var pussgooo..men jag som chinchillafreak tycker att något fattasFlört får måla lite hihi…

Eva // medarbetare på Perser

Lovebuffen
0

Javisst är hon en sådan liten sötnos!! Och såå go är hon, alltid lika snäll! Glad

Heliotrop…..du får måla om henne lite i Paint eller annat målarprogram!! Hehe!! Flört

Kittentotts
0

Oj Oj säger jag bara, vilken söt o kraftig kisse, min smak precis. Gillar nosen.

Lovebuffen
0

Vad roligt att du tycker om henne! Ja, hon är en sådan liten sockertopp hela hon, och så himla go alltid!!

maggan47
0

håller med alla, vilken sötnos och vilket sött ansikte, och jag gillar också nosen såklartKyssMaggan47

Marita-L
0

Åh en vit snuttan så söt.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

miapia
0

åååååå min lilla lisa nästan mmmm vill ha den med

Lovebuffen
0

TACK alla för era vänliga ord!! Glad Ja, hon är mattes lilla hjärta!!