snyft...
Min Gulliver har nu lämnat mig..jag var på blåstjärna i dag för han kunde inte få någon styrsel i huvudet som dom andra och i går blev han sämre och ville inte äta..så efter en lång undersökning så kom dom fram till att han hade måste ha blivit klämd i magen för att det var förtrångs dom var ju 8 stycken..eller under förlossningen dom undrade om mamman hade burit om kring honom men det har ju hon inte gjort så det lutade mer åt klämd i magen för trångt.
Någon nerv var i kläm och ju mer han växte desso mer klämdes nerven åt..det gick att operera men veterinären tyckte inte det var snällt att göra detta mot en 3 veckors bebis..
Jag är så ledsen han var ju så fin och vilket rent silver han hadde..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Näääääääää, fy vad orättvist livet kan vara ibland. *snyft*
Jag skickar massor med tröstkramar till dig.
Kram // Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Så tråkigt för dig, trist när sådant händer men han har det bra nu och slipper bli sämre och lida. Tänker på dig // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Så tråkigt.

Ohhh stackars dig, inte roligt, tycker så synd om dig, går igenom samma sak nu o har förlorat 4 kattungar på 12 timmar.
Sänder 1000 tröstkramar till dig
Kram Tessan

Ja alltid lika trist när det går så här. Vi pratade ju en stund igår Marita, Du gjorde rätt i att låta honom få somna in. kram på dig!
Tröstkram ifrån oss!

Usch så tråkigt.Men han behöver inte må dåligt mera nu.Tröst kram och tankarna finns hos dig//Sylvia
ååå gud va hemskt fyy jag lider med dig verkligen marita skall du veta
vet inte va jag skall säja för ge dig stöd nu
jag kan bara säja jag vet vad du går igenom nu
Usch så tråkigt! Många kramar från mig!
Så tråkigt! *Tröstkramar*
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Tack för ert stöd.
De andra mår som fiskar i vatten så goa. Det känns skönt..jag ska fota dom lite så känns det lite bättre..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Usch vad tråkigt men 8 ungar det va då tusan, jag trodde det var ovanligt med så många ungar hos exotic o perser
nu är jag lite ledsen min lilla söting borta stackars dig marita
lider med dig 

Hoppas att de andra är friska och krya.