Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 484 ggr
miapia
0

msn sickar virus

msn sickar virus så jag stängde ner min

tessan73  fick naken bilder på min o min kompis hmmm jag har ingea sådan bilder  för min dator består utav katter  o musik hehe

finns det någon som har samma problem

är tydligen en zip fil

Harlibries
0

detta viruset e ett elakt virus….
MiaPia alla i din kontakt lista har fått dessa filer av dig!
Jag har blockat dig på MSN nu för jag vet att detta viruset e inte att leka med!!!!
Jag fick in föregångaren till detta i förra datorn för dryga året sedan; d sluta med att vi fick formatera hela hårdisken å köpa ett nytt op.system!!!
Allt i datorn gick åt h-te, bilder musik…allt! Som tur va hade jag dagarna före säkerhetskopierat korten!
Detta virus lägger sig som miljoner underfiler i varenda mapp i datorn…

Förlåt MiaPia attjag blockat dig men jag riskerar inte att få in detta i min dator!

Naquita
0

haha jag fick med en amssa sånt från dig. jag öär dock mkt misståänksam så jag öppnade inte det. fy miapia, skicka nakenbilder till mig:P

Kittentotts
0

Ja jag fick massa också, men min dator varnade mig, så du får nog ordna din dator miapia, har blockerat dig också, jag kommer inte öppna eventuella filer som kommer på min e-post heller då virusprogrammet jag har varnar. För er som inget bra virusprogram har så kan jag rekommendera er ladda ner detta, det är mkt virus skit uten nu, bla har jag fått vykort som man kan skicka från sajter som naturligtvis blivit stoppade tack o lov.

Ett virusprogram ni kan prova som garanterat klarar all den skit är: http://www.nod32.se/

Detta program är gratis at prova 30 dagar, MiaPia du kan scanna bort virus med programmet, testa om detta kan hjälpa dig

miapia
0

fy va stygga ni är blocka mig så haha

skoja bara jag skall formatera om min i morgon så snälla släpp blocken i övermorgon iallfall

miapia
0

det va min svärdotter som sickade detta skiten till mig

o jag beklagar Generad

jag  lämnar min dator imorgon till mig särbo  så får han fixa det hehe

inte alls min mening att göra så här därför skrev jag på msn till er på min lista  att inte ta imot något från mig   den sickar ut massor av skit till alla tydligen

Kittentotts
0

Vi förstår MiaPia, Vi hoppas du lyckas få bort ditt virus.Tråkigt när sånt händer, alla har ju tyvärr inte virusprogram som skyddar bra, jag tänkte varför lyssnar hon inte när jag säger du har virus, men din dator fortsatte skicka, och jag trodde det va duSkrattandeNu är hon full tänkte jagRäcka ut tunganNä men man blir liteOskyldignär det bara fortsätter

blackangel
0

haha vad paff man skulle bli om man fick nakenbilder hehe, lite kul ändåFlört

Kittentotts
0

Ja nu fick ju inte jag upp bilderna då mitt virusprogram blockerade, men jag hade nog tänkt men MiaPia hur står det tillSkrattande

miapia
0

haha enda naket jag har här det skall väl va närmast en kattunge i så fall haha

jag lovar jag skall säja till om jag är på naken bild så ni får chans till att stänga ner skiten hehe