Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1175 ggr
Firinella
3

Sallys första kull!

Natten mellan måndag och tisdag nedkom min älskade perserhona med 8 kattungar. Tyvärr dog en efter en halvtimme då denna bara vägde 39 g. Nu kämpar jag och Sally på för att de andra ska bli stora och starka och det verkar gott gry i alla 7. Bilder kommer längre fram men det är vad jag nu tror två vita som pappa 😍en svart och en svartsmoke, en svarttabby samt en svartsilvertabby och vit 03 och en svartsmoke och vit 03. Har inte riktigt koll på könen men de helvita är en av varje. /Laila

19Mikaela93
0

Ser fram emot foton sen, skulle vara intresserad av en svartsmoke/svartsilvertabby och vit hona :)

///Mickan

Cajza
1

Grattis Laila till din stora kull! Hoppas alla klarar sig och det kommer foton på de små. Avundas dig inte med matning :)

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Bilissa
0

Grattis till den stora kullen .

Firinella
0

Tack Mickan, Karin och Bilissa! Alla går upp bra i vikt än så länge och störst är de två vita. Sally är en så duktig förstagångsmamma och gör sitt bästa. Har semester nu vilket är en himla tur så man kan hjälpa till och mata/Laila

Bilissa
1

Härligt att höra 🌺 att de små liven mår bra ❤️och har en så duktig mamma för det är ju en rejäl kull.

Njut av semestern .

Med vänlig hälsning Rut

[AndreaPirlo92]
0

Såå roligt! Ska bli kul att se bilder sen 😍

SaraGutis
0

Grattis till Sally och dig! Hoppas på bilder framöver! 😻

EllaLind
0

Grattis. Vilken stor kull 🙂

Firinella
0

Tack alla! Bilder kommer lite längre fram /Laila

yadhayezibas
0

Åter igen jätte grattis till kullen. Jag är så glad för dig skull och längtar såklart efter bilder på dom små. :)

Firinella
0

Tack Pethra!

Coolgrim
0

Åhh vilken stor blandad kull Grattis!

Hoppas allt går som det ska.

Firinella
0

#12 Tack! Tyvärr dog den svartsilvertabby o vita i morse. Sånt som händer men ändå jättetråkigt. Sally o jag kämpar på med de andra 6 som går upp bra i vikt/Laila

Àlfadís
0

Stort Grattis till bebbarna ❤️ R.I.P till de som inte klarade sig 🌺

Hoppas allt går bra ❤️

Firinella
0

#14 Tack!

Coolgrim
0

Ja tyvärr så kan det ju bli så att dom faller ifrån jordelivet men det är ju tur att det finns ett gäng kvar. Ha det fint.

Firinella
0

# 16 Tack! Ja det är naturens gång/Laila

Cajza
0

Tråkigt Laila när man mister en bebis, men som du skrev "naturens gång" En kull på sex kattungar, det är många bebisar och det är många att hjälpa till att mata. Håller tummarna att allt går bra med de små.

Trevlig helg // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens