polly och rambos kattungar.
grattis till bebisarna
Sajtvärd på Perser iFokus
Stort Grattis till de små ❤️

Lite "dåligt" foto att se perser el. exotic. Du får fota dem en och en. Ibland är det jättesvårt att se.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Den längst upp är iaf EXO tror jag 😉
Däremot är jag övertygad om att alla är Röda och ingen Creme…❤️
Håller med #7 både gällande hårlag och färg.
De är jättefina ❤️
tack
ha en bra dag. kram
Rambo är så fin!!!
///Mickan
tack mickan han är snart cac.
ha en bra dag. kram
kommer ha ett franskt tema på dom.
ha en bra dag. kram
roligt med ett helt gäng rödtottar. av dem här tre så tycker jag det ser ut som att den i mitten är exo. dem andra två på bilden ser ut att vara perser men på bilden med hela gänget ser du ut som alla är exo.

Tror att alla är exo /Laila
ok tack ja rött är en härlig färg. ja tro med alla är exo.😃
ha en bra dag. kram
i lördags blev rambo champion i wcf.😃
ha en bra dag. kram
Grattis! ska du inte ställa dina små på Perserkattens utställning 17 augusti? tänk vad kul med ett helt gäng rödtottar! jag tror också att dem är perser 😉
tack mallabrall tro inte jag hinneer det.
ha en bra dag. kram
en grabb tingad idag. laguna rödtabby exo hane.😃
ha en bra dag. kram
3000 kr styck??? Varför rear du ut dina katter? 🤔😮
Real stupidity beats artificial intelligence every time
det är sällskaps 😃priset ja.
ha en bra dag. kram
Är det avelsförbud på dom eller är dom kastrerade vid leverans eftersom du skriver sällskapspris?
tror Jenay menar att om man bara vill ha katten till sällskap så kostar den 3000, är man uppfödare och vill köpa samma katt så kostar den mer.
brukar vara så inom våra raser, att man tar det dubbla för samma katt om en uppfödare hör av sig och vill ha den. annars säljs den till sällskapspris med kontrakt om att den skall kastreras innan viss ålder fyllda.
jag anser dock att 3000 är väldigt lågt pris för en raskatt över huvud taget men detta diskuterar vi ju i en annan tråd och kan fortsätta med där så slipper vi kapa denna tråd som jag antar TS vill ska vara en ren bildtråd för hennes kull.
Dom är jättesöta Jenny :)
///Mickan
Kastreringskontrakt är inte giltiga, tyvärr.
jag vet att dem inte är bindande, men i dagsläget när det är ytterst få veterinärkliniker som utför tidig kastration är det det ända man kan yrka på om en köpare får för sig att skaffa kull. Man har ändå som köpare läst kontraktet och godkänt villkoren genom att skriva på, även om det inte håller juridiskt sätt så kan det hålla moraliskt för en majoritet av dem människor som köper kattungar.
#35 lite mer ot, men så få är det inte. Jag bor själv mitt i Småland och har ~1 timma till närmsta klinik som gör det.
Jag tycker att det är upp till var och en om man vill kastrera innan flytt, det är ju samtidigt en risk med så unga katter. Om Jenny vill ta 3000kr för sina katter så har hon all rätt i världen att göra det utan att en massa gnäll!!! För hennes del så räcker det säkert med att det ska gå jämt ut, täcker stamtavla och vet kostnader mm, alltså ett självkostnadspris. Tycker att ni är så löjliga som bara håller på och gnäller på henne, det var ju lika förra året också när hon hade sina 2 första kullar…
///Mickan
Ja, det råder fri prissättning, men nej, jag förstår inte varför man dumpar priserna i en ras där priserna redan är så låga. Har väl inget med personen att göra? Frågan måste ju få vara fri och därför har jag ställt frågan i en annan tråd.
Kastrera före flytt eller inte är upp till var och en men som sagt, okastrerat så finns det ju en risk att dom hamnar i avel oavsett vad dom är sålda som ;)
Sövning är alltid en risk ja.
ser ingen som skrivit något elakt i denna tråd förutom frågan om priset.
ja det var rabalder ang förra kullarna men kanske det var berättigat?
hänvisar till mitt inlägg #32
ser fram emot nya bilder 😉
Mallabralla det var inte riktat till dig :) Jenny ser fram emot nya foton på sötnosarna :) ///Mickan
tack
😎
ha en bra dag. kram
🙂
pappa rambo ska me till norge i september drammen.
ha en bra dag. kram
Grattis, inte alla som får ex1 :)