Perser iFokus

Perser

Etikett: ot-allmänt-prat
Läst 327 ggr
Naquita
0

skrivit kontrakt på en trea idag:D

vilken underbar fredag. idag skrev jag kontrakt på en trea två trapphus bort, på botten med stor altan som jag länge velat ha. ska bygga en fin kattgård på halva . hunden(och katterna) kommer bli såå lyckliga:D

har ni några tips på hur jag kan göra en enkel ganska billig kattgård (lite lagom stor?) 3 sidor och tak.

heliotropes
0

Impregnerade reglar och vinkeljärn och singel samt plastat grönt hönsnät är inte så dyrt.Skruv och märlor och en skruvdragare samt hammare och glöm inte spaden och det viktiga…………………. ingen tumme mitt i handenGlad

Själv har jag inte tak på mina rastgårdar pga.oljudet vid regn och så vill jag ha gräs växande.Jag har därimot spaljenät i plast som är lite större i öglorna så att snö kommer igenom.

Eva // medarbetare på Perser

Naquita
0

1# där…fattade jag nollGenerad

Naquita
0

spade..naeh, det är INNE på altanen jag ska göra en "bur" typ kattgård. går alltså inte att gräva lr så lr förstöra för mkt på väggarna(hyresrätt) ska fota altanen någon dag, ev ikväll så förstår ni mer hur jag menar!:)

heliotropes
0

Ligger det "markbeklädnad" plattor eller dyl.

Eva // medarbetare på Perser

Naquita
0

det är hårda stenplattor.  ska ner o fota det, ska se om hon e hemma!

Lovebuffen
0

GRATTIS till trean!! Glad Härligt med större plats!

Kittentotts
0

Här finns ett jättefit bra tips:

http://www.janitasdesign.com/softspot/tips/tips21.htm

Gå in på kattpysseltps sen vidare till: Rastgård.

Vi skall också flytta nu 1 september till området i stan till parhus, åh vad vi väntat på detta, 7år har vi stått i kö