Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 4679 ggr
Amorstroll
4

Amors Troll EL TORRO !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag har ej varit så aktiv på olika listor under förra året tills nu p g a att jag vårdar min mor som drabbades av demens (Alzheimer). Hon och katterna upptog all min tid plus att jag operarde min onda höft och fått insatt en protes….. Några utställningar har jag inte haft tid med.

Tyvärr lämnade min mor mig väldigt hastigt och jag har haft full upp med begravning och bouppteckning. Nu återstår det svåra att tömma att sälja hennes hus etc…. etc….

Jag har därför några katter kvar från en kull född 1 april 2012. De är kanonfina allihop. En exotkille i kullen har flyttat för länge sedan. Kvar finns en långhårig rödsilvertabby perserkille som jag kastrerade i förra veckan eftersom han började visa starkt intresse för sina systrar och mor. Två svartsilverspotted exottjejer finns kvar som passar både till avel och utställning. Den fjärde är en jättefin klassisk silvertabby exotkille vid namn EL TORRO som var ämnad för Italien men köparen ändrade sig i sista minuten och jag blir alltmer fäst vid honom eftersom han har ett sådant fantastisk temperament…… MEN jag har bestämt mig för att inte behålla någon mer hane från min uppfödning!

Här kommer en länk till hans stamtavla som ju också är densamma för kullsyskonen….

http://stambok.sverak.se/Stambok/Visa/317741

Här kommer några foton på EL TORRO som 5 månaders kattunge på marmorskivan över öppna spisen…….

Amorstroll
3

ett till på trollungen……

Amorstroll
4

… ännu ett…..

Amorstroll
7

Jag var faktiskt på Järvas utställning med El Torro och han blev NOM Junior båda dagarna hos de två olika domarna men förlorade i panelen mot en röd perserjunior från Athelstones. Här kommer suddiga foton tagna med mobil från utställningen då han är 9 månader gammal.

Amorstroll
2

… ett till på sötnosen som skulle passa både som avelshane och utställningskille!

Kram

Lisa

S*Amors Troll

http://www.amorstroll.com

Firinella
0

Han är jättefin/Laila

[Nightcat]
0

Underbart vacker katt <3

SaraGutis
0

Vilken fantastisk snygg kille! ❤️

Mayer
0

Ja han är så tjusig.Stor och läcker 💋

yadhayezibas
0

Vilken Nallebjörn :)

heliotropes
0

❤️ En härlig goding…hoppas du finner hem åt dina tonåringar,du har alltid haft snyggingar..😍😉

Eva // medarbetare på Perser

Monsva
0

Hej!

Är intresserad av en vuxen Exotic. Har du kvar någon som är i behov av ett nytt hem?