lägger satsen på ryggen
ja nu är jag lite öppen i munen hehe
hur får jag diablo som inte hitta rätt att inte lägga satsen på ryggen utan där den skall vara ?
diablo har ju aldrig parat någon kan man hjälpa han att hitta va han skall sätta den elelr kommer det av sig själv hmm
Ha, ha - låt honom öva, han kommer snart att "hitta rätt" 
/Lotta
ja det hoppas jag jag har försökt att hjälpa han hitta rätt men han glor på mig är du inte klok mamma skall jag in där haha

De brukar inte gilla när man "hjälper" dem,Bartan såg mycket förnärmad ut och gick helt sonika iväg när jag försökte få hjälpa till.Men övning ger färdighet!
skall jag låsa in dom i köket dom båda så kanske det blir bättre? men han skäms inte han spänner på henne mitt framför mig ändå
vi är rätt så öppna i våran familj men hmm vi kanske inte gör det öppet så som diablo haha
jag vill verkligen han skall få in den detta löpet hehe
det är första gången han skall till det o lisa har inte heller någon erfarenhet hehe så mamma kanske skulle hjälpa till lite hehe
skall jag försöka låsa in dom så dom får vara själva
#7 det kan vara en fördel att låta dem vara för sig själva, så de kan para i lugn och ro. Dessutom har du då koll på hur många dagar de är tillsammans, inte mer än 5 dygn för då kan det bli problem.
/Lotta
Om du får för dem så kan du hjälpa till lite, åtminstonne så att honan inte lägger sig ner och att han flyttar sig lite bakåt.
/Lotta
ja ja det är inga problem hehe
jag har hört 3 dygn men jag vill ha till ett skott i kväll ju haha skoja bara ok då tar jag rådet o sätter dom tillsammans i ett egte rum

Hahahaha….känner igen det där på Sky som jag har. Är och juckar på ryggen istället för rätt ställe. Men efter ett par dagar så hittade han rätt, hjälpte alltså honom inte. Lycka till. Annars så brukar jag säga att Husse och Matte får visa några ggr först, hehe. Då får man lite nytta med nöjje ;) *fniss*
japp jag åter kommer skall bara leta upp magnus här någonstan haha skoja bara han kanske har sett magnus o mig redan därför han är där haha oppps skoja bara
/Lotta
jag sitter här o kolla o tänker
längre bak diablo längre bak för tusan åååååååå helvete va det skall vara svårt att hitta dåå*fniss*

Hahahaha….och när dom väl träffar så skriker honan så man tror att hanen har träffat fel 

Övning ger färdighet
Hoppas de lyckas hitta rätt nu!
det låter som en kul kväll hos er …ALLA
låt du de bara vara…som sagt var övning ger färdighet
aaa han verka inte fatta va han skall ha den till hehe

Du får nog ge honom lite tid, min perserhane parade "på riktigt" när han var 3 år. Han tränade och försökte innan men fick inte till det. Så ge honom tid// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#19 Jag trodde det bara var min som var så sen.Han var oxå 3 år innan han fick till det.
Min äldsta hane nu 9 år, "våldtog" tjejer redan vid 7 månaders ålder,jag skriver våldtog för han hade inget tålamod att vänta med finess…det var inget för honom.
Det tog honom 5år att begripa… att spela svårflörtad åt tjejer det var ett bättre sätt att få till det….0oohh så villiga de blev
här hos mig nu så trodde jag att Mica 4 1/2 månad, blev våldtagen av 3 i samma ålder. men de "våldtar" visst varann…inte Mica då…men hanarna hehe
den äldsta hane jag har haft som har "kommit igång" är runt 2 år.
så MiaPia…o Lars_Kd…det är bara att vänta
men..men nuuuu börjar det lååta riktigt snuskigt porrigt HAHA