Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 513 ggr
ophelia
0

På engelska

En liten fråga till er som har texten även på Engelska och en del som har på Tyska.Sitter ni och skriver samma på de olika språken eller finns det något sätt att översätta direkt det man har skrivit????

englagirl
0

Jag håller på med min nya hemsida och den blir bara på engelska, jag skriver texten som jag vill ha den fast på engelska, alltså fritt från huvudet :-)

Lycka till

Kram // Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

AlexH
0

De jag känner som har flera språk på sin hemsida har suttit och skrivit om texten på olika språk, eller egentligen hela hemsidan, för du måste ju byta text på bilder kanppar , ja på allt.. Ofta görs den engelska versionen lite enklare med de allra viktigaste sidorna uppdaterade som avel kattungar m.m, men kanske andra nyheter inte uppdateras lika frekvent som på den svenska sidan..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

ophelia
0

Tack för snabba svar.

Var väl det jag trodde.Att det blir svårt å andra sidan det kanske inte blir aktuellt med utländska intresserade.Tror inte jag har tålamodet att sitta och översätta så himmla bra är inte min hemsida.//Sylvia

Annkis54
0

jag skriver oxå alla sidor på engelska
inte riktigt allt utan mer som AlexH säger
men man kan ju ha presentationssidorna på engelska oxå
o sen när man  har ungar så kan man ju skriva kön mm på engelska bredvid svenskan
jag tror att det är många fler än man tror som är inne o läser.."utifrån"

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

AlexH
0

#4 jag tror som du.. jag har en CRX hane inget stamnamn själv, men han är fortfarande fertil.. och jag har fått förfrågningar från USA! på kattungar efter honom via rexringens hemsida.. och då har de sett en bild på honom (utan att förstå texten på svenska) klickat på min mail och mailat mig.. så det är nog fler än man tror som leta nytt blod runt om i världen..

så man kan ju välja ut presentation och kattungeplaner på engelska och resten dubbelskriva där det är intressant..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Annkis54
0

#5 precis

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se