jag har en liten gris!
Min lille Don Juan är en liten mat/vatten gris, sedan födseln! När han druckit är hela bröstet blött, och dricker gör han säkert minst en gång i timmen
Så han är blöt/ fuktig hela tiden. Finns det någon som har något tips på annan vattenskål eller något. Som det är nu "badar" han med förtjusning i hundskålen.. han har en egen liten skål med som han också slabbar ner sig i. Bröstet ser ut som det är våtpermanentat för jämnan… Tror att han gör det med flit 
Vi har skaffat en vattenfontän, kan låta som att de ska kunna bada i den, men den funkar kanonbra!

Finns en tråd om just detta sen innan.
Men jag bryr mig inte mina är grisar
Det är så att vara långhårig, inte lätt ha hår överallt
Vid utställning o annat har jag haklapp till mina efter jag badat dem kvällen innan, en sån där för bebisar som man har för kräkningar o annat(mindre) el så tar man en tubsocka och klipper bort tå partiet och trär över, klipper hål för frambenen
/Carina

tubsocka, det verkar bra
Nej det är klart att det kanske inte gör så mycket, men hade ju varit kul att se honom så stilig som han är ibland! Efter bad och fön är han ju törstig och springer dit direkt och gegg gegg …så man får vara snabb om ska se honom i fin päls.

det där var ju smart…….. hmmm

4# Verkar mycket fiffigt!
kolla här Vattenautomater
detta är vad jag fick ta till
inga fontäner eller liknande hjälpte
nu så kan jag ställa ut mina katter utan att bleka ner de före
inga haklappar eller annat
funkar jättebra

#5 och #6Tack! fyra mat 1 persien 2 baby, 1 kitten och två vatten, botten är locket. Från början att ha is imellan om det serveras räkor och dyligt. Är så nöjd med den att jag skaffat flera. Dessutom tar den liten yta till stor funktion. Till många individer.