Annons:
Etikett06-till-salu
Läst 2760 ggr
Solitaire
10/10/18, 11:50 AM

Underbara perserkattungar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förmedlar nedanstående annons åt en vän, så svara INTE direkt till mig utan till Monica (kontaktuppgifter längst ner)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fem härliga och ovanliga vitfläcks smoke perserkattungar söker nya hem. Det är 2 hanar och 3 honor, 12 veckor gamla (födda 3/7 -18). 

Båda deras vinstrika föräldrar finns här hemma; även 3 av deras halvsyskon. Pappan är en snygg röd/vit harlequin import från Norge och mamman är en svartskölpadds smoke bicolour. Pappa Knutte är ett riktigt charmtroll! Alltid go’ och glad, nästan som en liten hund. Mamman är också väldigt orädd och mysig. Givetvis är båda föräldrarna friska från njursjukdomen PKD genom DNA test. Pappan är även hjärtscannad med ultraljud och fri från HCM och andra hjärtsjukdomar. 

Alla kattungarna har fint välvda pannor och perfekta bett. De har härliga kroppar och lång fluffig päls.

Svartsmoke bicolour hanen och rödsmoke bicolour honan säljes som sällskapskatter för 7500 kr styck då de har för litet vitt enligt deras färgs standard. 

De andra två bröderna som är svartsmoke van, med bara en kroppsfläck och den ljusa fina cremesmoke harlequin hanen , med perfekt teckning säljes helst till utställningsintresserade. Är du ovan så hjälper jag dig så klart! De är båda väldigt rastypiska och mycket lovande. Därav det högre priset på 9500 kr st. 

Honan som har färgen svartsköldpadds smoke bicolour är en verkligt ljus skönhet som jag helst inte vill sälja då hon är väldigt lovande och fin. Men till rätt hem som gärna också då ställer ut henne och förstår hennes fulla värde, blir priset 11500 kr. 

Kattungarna säljes endast som innekatter till seriösa nya hem som kommer att ta väl hand om sin perservän livet ut. Perser behöver hjälp med kamning och bad men även viss ögonvård på grund av de stora och känsliga ögonen. Jag visar gärna och tipsar om produkter mm. 

Vid leverans så är kattungarna; 

Vaccinerade x 2 

ID chipmärkta 
Registrerade i SVERAK med stamtavla
Avmaskade

Veterinärbesiktigade inom 7 dagar
Har med sig ett litet kattungepaket

Katterna är försäkrade i Moderna djurförsäkringar, vilka erbjuder nya ägare bra försäkringar vid köp/övertag av kattunge. 

Om ni är intresserade så får ni väldigt gärna komma hem till oss och hälsa på hela min kattfamilj, naturligtvis utan köptvång! Är du intresserad av någon av mina små kattungar så mejla och berätta vem du är och vad du kan erbjuda någon av dessa små söta ulltroll, så kontaktar jag dig så fort jag kan. 

Monica Bäck, lingonet1964@yahoo.se  , 0704-979770

Annons:
Upp till toppen
Annons: