Annons:
Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 1255 ggr
lindusfia
10/5/16, 11:41 AM

Försäkringsbolag

Hej! Jag har bestämt mig för att byta försäkringsbolag för nu var de så otrevliga och ohjälpsamma så jag fick nog. Har haft Agria hittills. Det var inte någon av katterna det gällde denna gången utan min papegoja. Jag googlade runt lite snabbt och snubblade på Sveland djurförsäkringar. Skall sätta mig ner och läsa lite mer noggrant sedan men tänkte bara fråga om det finns någon som har någon erfarenhet om dem.

****Utan djur skulle världen vara än mindre mänsklig.****

Annons:
mallabralla
10/5/16, 12:50 PM
#1

jag har moderna djurförsäkringar och är super nöjd, jag böt också från Agria

Sajtvärd på Perser iFokus

Honestyisdead
10/5/16, 12:57 PM
#2

Även jag har moderna. Har inte behövt använda det än. *peppar peppar *

lindusfia
10/5/16, 4:16 PM
#3

Det är som är synd med moderna försäkringar är att de har bara hund och katt verkar det som. Jag har en goja också som behöver försäkras. Sedan står det att man kan teckna försäkring fram till att ens katt är 8 år. Jag antar att de menar att man kan ny-teckna en katt fram tills att den är 8 år. Om man redan har en försäkring och ens katt blir 8 år så upphör inte ens försäkring. För det skulle ju inte vara bra. När de blir äldre behöver ju mer veterinärvård än när de är unga. Jag har en katt som jag inte vet hur gammal hon är. Hon är en hittekatt. Men i Agria tror jag hon varit tecknad att hon var född antingen 2008 eller 2009. Jag får gå hem och kolla vad det står i pappret. Jag tog över försäkringen från djurhjälpsorganisationen när jag adopterade henne.

****Utan djur skulle världen vara än mindre mänsklig.****

Hime
10/5/16, 4:39 PM
#4

Jag har ingen katt just nu men två hundar försäkrade i Sveland. Har använt min försäkring 1 gång och det var inga problem. De är alltid trevliga när man pratar med dem.

Upp till toppen
Annons: