Annons:
Etikett05-kattungar
Läst 1506 ggr
Inmemory
2016-05-17 15:12

Söker vitfläck

Hej.

Jag har förlorat min älskade katt, eller bästa vän är nog mer rätt ord, och känner mig nu redo för en ny liten älskling.

Jag söker efter den rätta katten, gärna en framtida avelskatt - antingen att du som uppfödare får använda den vidare i din avel eller att jag själv kan använda katten i avel i framtiden.

Sen inte sagt att det behöver vara en hona utan även hane är av intresse, om den rätta dyker upp!

Jag är öppen både för perser och exotic, ända kravet är att det är en 01 eller 02 (vitfläck), sen är inte färgen det viktiga.

Jag bor i Östergötland så om du finns inom hyffsat avstånd är det inte en nackdel, men sen kan jag självklart spendera en dag i bilen för att hämta en ny kärlek!

Jag önskar att jag kunde skriva att jag gärna väntar på den rätta katten, men det kan jag inte. För jag vet inte hur länge jag klarar av att bära all kärlek utan att få någon katt att ge den till. Katten jag förlorade var mitt allt, mitt barn och min bästis. Och det tomrum som han lämnade efter sig klarar jag inte av att befinna mig i. Så, har du någon kattunge som är leveransklar inom en ganska snar framtid vore det toppen!

Jag hoppas på vidare kontakt!

Annons:
Honestyisdead
2016-05-20 05:19
#1

Kolla rasringen och Facebooksidan "Perser & Exotic i Sverige"

Här inne är det tyvärr ganska lite aktivitet.

Upp till toppen
Annons: