Annons:
Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 1399 ggr
Likesugar
10/26/15, 5:33 PM

Sturdibag?

Är de någon som använt sturdibag till era perser/exotics? Vad är era erfarenheter, storlek och användande?

Annons:
Honestyisdead
10/27/15, 2:41 PM
#1

Vad är det?

Likesugar
10/27/15, 4:25 PM
#2

Det är en transportväska, spec till flyg men och med bilbälteshållare

lindusfia
10/27/15, 6:10 PM
#3

Jag har en rund och rosa sturdiebag. Men det är inte någon bilbälteshållare på min. Däremot så är min uppfattning att katterna gillar den för det är så många ställen de kan titta ut genom den. Den enda nackdelen är (och det är därför jag inte använder den så ofta) att man ser att det är en katt i väskan. Åker mycket spårvagn och buss med mina katter då jag inte har bil eller körkort. Så skall vi till djursjukhuset så är det oftast spårvagn eller buss som gäller. Jag ogillar starkt folk som skall hålla på och sticka in huvudet i väskan och peta och glo på mina katter. Därför har jag en  liten bag som jag köpt på ebay som ser precis ut som en helt vanlig bag men det är egentligen en transportväska. Dock tror jag inte katterna gillar den lika mycket för det kan bara titta ut åt ett håll.

Värst är mammor med barn. Av någon anledning ser de som sin rätt att låta sina barn hålla på och peta och glo på mina djur. "Titta lilla Egon! Tanten har en katt med sig!" Jag ogillar detta väldigt mycket. 😕

****Utan djur skulle världen vara än mindre mänsklig.****

Likesugar
10/28/15, 9:29 AM
#4

Jo de är klart tråkigt när folk inte kan hålla avstånd. Jag har bil så de kommer nog inte bli ett problem för mig. Vi ska hämta en liten Exotic kille om 2 veckor , första missen så allt är en djungel 😊 men beställde den nu så får hoppas han gillar den. Tack för din kommentar 😺

mallabralla
10/29/15, 7:45 PM
#5

jag har ingen själv men har hört mycket gott m dem. smidiga om inte annat jag har sturdi tält för utställning och bildåkning och mina katter känner sig mycket trygga i dessa.

Sajtvärd på Perser iFokus

Upp till toppen
Annons: