Annons:
Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1087 ggr
Sabinapb
5/9/14, 6:01 PM

Parning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan nu har min svarta lilla perser kommit i löpperioden och suktar efter pojkar rent utav sagt. Vi tänker ta första kullen med henne så fort det dyker upp en charmig och lämplig perser hane ! :-) Så då undrar jag om det finns någon charmör där ute! Lilla Ester finns i Göteborgs trakten och ser gärna fram emot trevliga charmiga mail från både den ena och den andra hanen! :-)

Annons:
mallabralla
5/10/14, 12:35 AM
#1

kolla rasringens Han förmedling och kontakta uppfödarna där privat med förfrågan.

http://spexus.se/annons.html

Sajtvärd på Perser iFokus

Sidentassen
5/10/14, 6:58 AM
#2

Ett tips är att leta på uppfödare runt omkring där du bor, alt så långt ifrån du kan tänka dig att åka med din katt. Det är ju ibland så att någon kanske sitter med en hankatt som ev kan lånas ut, beroende på många omständigheter och kanske har valt att inte annonsera detta. Så maila runt, berätta vem du är och vad du vill med din uppfödning, dä tror jag det kan vara lättare att få låna en villig kille. Lycka till Hälsar Lotta P S*Sidentassen perser

Eine
5/12/14, 1:38 PM
#3

Du måste även kolla att stamtavlorna går att kombinera bra. Så det inte är en helbror eller fadern till honan som kan lånas ut🙂

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: