Annons:
Etikett04-konstruktiv-kritik
Läst 2698 ggr
Mole
11/1/13, 9:20 AM

Utställningskatt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar vad ni tycker om min Tiara? Skulle hon klara en utställning?

Annons:
mallabralla
11/1/13, 7:01 PM
#1

prova ;) hon ser lite slank och storörad ut, men annars fina egenskaper så du kan nog plocka en eller två titlar på henne i alla fall! sedan får du också testa hur hon klarar det rent mentalt, hon kanske tycker det är jätte obehagligt. men självklart skall du testa!

Sajtvärd på Perser iFokus

Amorstroll
11/2/13, 12:32 AM
#2

Hur gammal är hon? Hon har ett väldigt sött uttryck. Du kan klippa bort toffsarna på öronspetsarna då blir örat lite rundare och blir en liten aning "mindre". Nog kan du ställa henne tycker jag!

Hälsningar

Lisa

KattaLotta
11/2/13, 9:45 AM
#3

Det är väldigt svårt att uttala sig om en katt när man bara sett ett fotografi. Som t.ex pannan hur den är och likaså bettet. benstommen är också svår att uttala sig om. Men så här på bilden tycker jag nog att hon skulle kunna ta ett cert eller två.

Hon har ett väldigt sött uttryck och fin färfördelning.

Lycka till om du nu bestämmer dig för någon show:-)

Lotta P // S*Sidentassen perser

www.sidentassen .com


 

dramaQ
11/3/13, 6:56 PM
#4

Om din katt kommer klara en utställning beror mer på dig och hennes temperament. Hon har fin färgfördelning och fin ögonfärg, men det är mer viktigt hur du presenterar henne på utställningen. Det jag menar är badning och trimning hon har de grunder som en Exotic behöver enligt bilden (finns trådar här om showbad).

Lycka till!!

/D

Upp till toppen
Annons: