Annons:
Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 3860 ggr
mallabralla
2013-09-05 20:43

Vi bakom Perser iFokus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla medlemmar!

Jag tänkte presentera oss som arbetar bakom spakarna på Perser iFokus!

Jag har nyligen tillträtt som ny Sajtvärd och jag hoppas ni skall trivas med det och tycka att sidan fortsätter att vara en intressant och lärorik plats att vistas på! 

Till min hjälp har jag två medarbetare:

heliotropes och idaj

om det är något ni undrar över kan ni kontakta någon av oss närhälst ni har behov av det!

mvh//malin d

Sajtvärd på Perser iFokus

Annons:
heliotropes
2013-09-05 21:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag är jätteglad över att Malin ville ta över,nytt blod är ju alltid bra.😉 Ny energi och nya idéer kan behövas. Så jag hälsar dej Malin välkommen!

Själv har jag varit medlem här sedan 2007 och Medarbetare sedan några år tillbaka. Här är jag som blev fångad av en kamera när vi var på väg hem ifrån en utställning…

Eva // medarbetare på Perser


Solitaire
2013-09-07 22:01
#2

Vad kul att Malin har gått in som Sajtvärd! Det hade jag missat! Tack för Kluringen, Malin - den var riktigt knepig 😃

Larisa
2013-10-04 14:42
#3

Malin, ni är sooooooo fina på bilden! Är den fina svart perser din Medarbetare? Då har du tur med konsulten!

mallabralla
2013-10-04 15:24
#4

#3

tusen tack larisa! den fina svarta katten på bilden är min ena avelshane, CFA CH Nostradamus katbor-kis, och han är inte svart utan solid choklad och min bäste konsult 😉 ha ha

Sajtvärd på Perser iFokus

Larisa
2013-10-04 15:48
#5

Oj, Malin, jag ÄLSKAR CHOKLAD! Speciellt solid! Ska du ställa ut och få Grand för  choklad Nostradamus i januari 2014 i Arlanda på CFA utställningen?

mallabralla
2013-10-04 15:58
#6

#5

yes vi kommer till CFA!

besök gärna min hemsida ;)

www.hypknoxs.se

Sajtvärd på Perser iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: