Annons:
Etikett18-medlemspresentationer
Läst 2333 ggr
Chrystina
2012-01-13 01:05

Ny medlem!

Hej på er!

Christina heter jag, 20 år gammal och ska förhoppningsvis få en min perserkille inom kort!
Älskar katter och är uppvuxen med katter, främst "vanliga" bondkatter men har en förkärlek till perser och efter långt tänkande bestämde jag mig för att skaffa en egen liten kompis nu när jag bor själv.

Får slänga upp lite bilder på honom så fort jag fått hem min grabb, tills dess tänker jag surfa runt på forumet och suga åt mig all information jag bara kan!

Hej på er sålänge!

Annons:
mallabralla
2012-01-13 01:34
#1

Vad roligt! du ska vara mycket välkommen i gänget av "den bästa rasen" (jag är inte ett dugg partisk Tyst)

väntar med spänning på att få se lillkillen :) vilken uppfödare kommer han ifrån?

mvh//malin d

www.hypknoxs.se

Sajtvärd på Perser iFokus

Headturners
2012-01-13 08:34
#2

Varmt välkommen hit Glad

Sussie

www.headturners.se

Chrystina
2012-01-13 12:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#1 - Skulle kanske uttryckt mig lite bättre.. Bobby, som min framtida lurvis heter, är 4 år gammal så han är en omplacering. 
Vi ska åka och träffa honom nu på söndag och om allt går som det ska kommer han hem till oss nästa vecka Skrattande

Han är rakad för tillfället så han är väl inte i sitt esse, så att säga men tycker att han är förfärligt söt Glad

#2 - Tack snälla!

mallabralla
2012-01-13 13:26
#4

han är ju underbar! rakad eller ej! pälsen växer ut believe me ;)

kan ju säga att han faktiskt är ett väldigt fint exemplar av perser så honom ska du vara stolt över ;)

Sajtvärd på Perser iFokus

heliotropes
2012-01-13 16:09
#5

Välkommen hit! Ni blir säkert att trivas jättebra ihopGlad Jag har själv haft en röd/vit perser,det är något visst med dessa góa "Gustavkatter"Kyss

Eva // medarbetare på Perser


[MonEnil]
2012-01-13 23:25
#6

Han ser ut att vara en riktigt mysig kille.Glad

Annons:
[Iwanhoe]
2012-01-14 20:19
#7

Bobby ser mycket fin ut och har en speciell personlig utstrålning som går genom kameran Glad. Lycka till med denne härlige kille.

mallabralla
2012-01-16 20:42
#8

ska tillägga att perser och exo är beroendeframkallande så du lär nog snart ha både två och tre katter ;) hahahha

Sajtvärd på Perser iFokus

jenay
2012-01-20 03:07
#9

jo att det är en beronde framkallande raser  har man ju märkt dom är så otroligt goa Skrattandedenna rasen nu är jag ju mest intrserad  av pure persian och exo.

Skrattandeha en bra dag. kram

Upp till toppen
Annons: