Annons:
Etikett07-export-import
Läst 2910 ggr
Erna
2011-10-14 12:32

Hjälper till vid import eller export

Jag har startat ett nytt företag, Kitty Service Sweden, som hjälper till med import och export av katter.

Om man aldrig tidigare gjort det, kan det vara skönt att få hjälp, eftersom det är både krångligt och tidsödande. Alla kanske inte heller är så duktiga på främmande språk.

Jag har mångårig erfarenhet av export och import (34 år) och har nyligen exporterat 3 egna katter till Belgien, Australien och USA.

Jag har goda kontakter med ett transportföretag med stor erfarenhet av transporter över hela världen. Ibland kan man lösa det privat.
Reglerna ändras hela tiden och är olika i  olika länder. Nya regler i Sverige från 1/1 2012.

Mina tjänster är givetvis diskreta och jag kan sköta kontakten med den utländska partnern, så slipper du. Du blir uppdaterad hela tiden.

Priset för mina tjänster varierar, beroende på hur omfattande det hela blir.

Just nu pågår 2 olika importer för mina kunder.

Lite senare kommer jag att sälja pälsvårdsprodukter och lite andra saker från min webbshop, så snart den är klar. Jag säljer bara grejor som jag själv provat och kan rekommendera, allt till lägre pris. Bl a kommer jag att sälja ett helt nytt schampo för ljusa pälsar, som är helt suveränt och som även tar bort missfärgningar i pälsen. Furminator, kammar, preparat, förlossningsprylar mm.

Gå in på min hemsida www.yamacatos.se och klicka på Kitty Service.
Enklast att bara skicka ett mail och berätta vad du vill ha hjälp med.

Välkomna!
Erna

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Annons:
[Iwanhoe]
2011-10-18 20:02
#1

Vad bra att du startat detta företag, Erna! Säkert finns det många som är intresserade av dina tjänster. Vem vet, jag kanske hör av mig en dag :) Hur är det, kan du hjälpa till med skandinaviska länder också (t ex Finland)?

GabrielStar
2012-06-13 22:19
#2

Jätte bra! Har funderat på att importera så småningom kanske från Tyskland eller USA men kan ingenting om hur de går till?

mallabralla
2012-06-13 23:21
#3

det här tycker jag är så bra, kommer ta hjälp av dig när jag ska exportera till USA härnäst.

Sajtvärd på Perser iFokus

Erna
2012-06-14 16:43
#4

Ja, jag hjälper till med import och export över hela världen även inom EU.

Jag har själv exporterat till USA och Australien i fjol, samt medverkat vid en import från Australien, och allt gick utmärkt.

Jag önskar att denna typ av service funnits i början av min karriär. Då hade jag säkert importerat från USA, men det var för besvärligt.

Ni är alla välkomna med förfrågningar.

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Upp till toppen
Annons: