Annons:
Etikett07-export-import
Läst 2239 ggr
Erna
2011-07-07 12:39

Import/Export service

Hej i värmen!   Jag har fått frågan om jag kan hjälpa till vid import/export av katter, eftersom jag exporterat en hel del och funderat ett tag.   Om du behöver hjälp av någon anledning att sköta det ganska omfattande jobbet med att ordna en import eller export så ställer jag upp mot ett visst arvode, summan är beroende av hur omfattande det blir.   Du kanske inte tycker att du klarar engelskan eller inte har tiden att lägga ner på detta.   Kontakta mig så kan jag överta kontakten med ev säljare eller köpare. Jag sköter infon om allt som behövs inför resan och ordnar transporten med ett välkänt företag med stor vana att transportera djur med flyg. Det är massor som behövs, allt från lagligt kontrakt till olika regler från Jordbruksverket. Jag har ett stort kontaktnät med kända uppfödare över hela världen. Allt sköts med fullständig tystnadsplikt.   Jag har ett nystartat företag som heter Kitty Service. Inriktningen är

  • Import/export service
  • Försäljning av professionella tillbehör till perser/exotic via Internet
  • Försäljning av diverse fackböcker och handböcker om raskatter

Jag kommer att lägga ut info på min hemsida, så snart jag kommit igång på allvar.   Har du bestämt dig för en export/import så kan du kontakta mig omedelbart så sätter jag igång. Jag har redan mjukstartat med ett par importer/exporter. Erna Dahlhjelm www.yamacatos.se

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Annons:
SussiF
2011-07-07 13:34
#1

Bra ide'! Bra att veta för om uti fall att :-)

/Sussi

Upp till toppen
Annons: