Annons:
Etikett04-konstruktiv-kritik
Läst 2840 ggr
Firinella
5/30/11, 9:45 PM

Berenike

Här kommer min lilla tjej som ska få stanna. Vad tycker ni om henne? Var ärliga. Hon är colourpointbärare och spotted / Laila

Annons:
[Iwanhoe]
5/30/11, 9:49 PM
#1

Kan inte se någon bild på Berenike? Något tekniskt strul kanske?

Firinella
5/30/11, 9:53 PM
#2

Hon ligger som en fil. Klicka på filen i inlägget. Kunde inte få in henne på bild. /Laila

heliotropes
5/30/11, 11:29 PM
#3

Man skulle behöva se fler bilder för att ge någon bra konstruktiv kritik. Någon profilbild samt rakt framifrån. Fast det är ju alltid bäst att få känna och se live…. Hon ser iallafall fin ut på bilden,härlig röd…sötfiaKyss

Eva // medarbetare på Perser


[Iwanhoe]
5/31/11, 8:51 AM
#4

Instämmer med #3: man behöver lite fler bilder, någon närbild framifrån och helst någon i profil. Utifrån den bild som finns nu tycker jag att det ser ut som om hon har ett djupt och bra stop, och en härligt röd färg.

yadhayezibas
5/31/11, 12:29 PM
#5

Jättesvårt att se på en bild bara. Jag skulle vilja se hela hennes kropp, benlängd, svans ja lite mer helt enkelt innan jag uttalar mig. Glad

Firinella
5/31/11, 2:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Ok Här kommer en närbild. Jag ska ta fler bilder på hennes kropp samt från sidan när tillfälle ges. Hon är ju bara 12 veckor nu så hon kan ju ändra sig/Laila

Annons:
yadhayezibas
5/31/11, 3:35 PM
#7

Jo men man brukar kunna se redan när de är väldigt små om de kommer bli bra som vuxna. Glad Sen kan de växa lite hit o dit o ibland se helttokiga ut i perioder. Men oftast så blir en som varit bra som baby bra som vuxen oxå. Iallafall de linjer som jag har. Glad

Upp till toppen
Annons: