Annons:
Etikett03-amma-finns-sökes
Läst 1704 ggr
englagirl
2008-05-23 09:37

Amma sökes,nära Rödeby/Karlskrona/Kalmar/Karlshamn

Fick ett mail från en vän i nöd. Hon har även skickat ut detta på andra listor och nu ville hon ha min hjälp.

Så är det nån som kan hjälpa till så kontakta nedanstående // Lena

Min syster såg just en nybliven kattmamma köras ihjäl i Rödeby-regionen. Ägaren söker en amma till de 5 dagar gamla kattungarna. Mamman var en innekatt/familjekatt/huskatt som fick gå ut. Skriver mer detaljerat när "ägaren"/familjen ringt mig ikväll.

**Om ngn vet ngn (el själv) som kan hjälpa till och bor ngn-stans mellan
Karlshamn och Kalmar så skriv till mig på vara till mig på
mailadressen;
**arc_en_ciels1979@hotmail.com

Hej igen,

Jag vill lämna några uppgifter kring amma sökes/el ngn som kan tänka sig ta hand om 5-dgr-s bebbar och som bor nära Rödeby, Karlskrona etc då jag är indisponibel i morgon pga begravning. Den som ska kontaktas är under fredagen min syster; Marie Galuchot 0455-49803/0733-264434/ Sundancewoman@hotmail.com.

    ********************************

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

 /\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annons:
Marita-L
2008-05-23 11:33
#1

Usch vad hemskt…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

Naquita
2008-05-23 11:46
#2

ska fundera lite.

miapia
2008-05-23 11:52
#3

finns inget fundera på du kan rädda denna lilla emma

Naquita
2008-05-23 11:59
#4

jag vet! Men Brumma är ju inte världens bästa mamma än=/

men mjölk har hon i mängder..slipper jag mjölka ur henne ;) är ju bra 2 mil emellan oss.

Kittentotts
2008-05-23 16:54
#5

Kan vara vanskligt med ny mamma o främmade bebis, men vågar man ta risken så gör man ju en gärning, men vet inte om jag vågat

/ Carina

englagirl
2008-05-24 01:06
#6

Jag sökte själv en amma på nätet då min Born To Fight föddes 7 dagar för tidigt och mamma Märta-Louise inte orkade bry sig.

Jag fick HUR mycket svar som helst men nappade på en som hade birmor 8 mil härifrån.

Det gick inget vidare med det så jag fick ändå stödmata henne varannan timme dygnet runt i 4 veckor då hon vägde endast 43 gr då hon föddes och gick ner nåt gram första dygnen.

Jag blev såååå glad för alla mail o telefonsamtal jag fick och hur hjälpsamma människor är i dessa situationer.

Hoppas nån kan hjälpa dom här små :-)

    ********************************

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

 /\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annons:
Upp till toppen
Annons: