Annons:
Etikett19-änglar
Läst 2063 ggr
baloo4
2009-07-02 12:33

Saknaden efter en katt.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det 1 vecka sedan min älskade katt Baloo fick somna in…..han skulle ha fyllt 12 år om 2 veckor….

Kämpade mot njursjukdom i 1,5 år men var ändå så social och positiv katt….

Han var en otroligt speciell katt och vi saknar honom massor !

Det är såååå tomt:((

Det kommer aldrig att finnas en katt som honom igen….

Som tur är har vi fortfarande 3 andra katter som vi får trösta oss med :)

Vila i frid älskade Baloo

Annons:
EddaM
2009-07-02 13:12
#1

Vet hur det känns, för 1 vecka sedan var jag tvungen att låta min hane Leo somna in, endast 2 år gammal efter en kort tids sjukdom. Vi har ingen aning om vad som berövade honom livet så vi väntar på obduktionen. Jag saknar honom något så otroligt mycket. Han väckte mig varje morgon med att tvätta min näsa. Nej nu börjar jag gråta igen…

*kramar*

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

 

Humlezurr
2009-07-02 13:26
#2

Tyvärr slutar det aldrig att kännas i hjärtat,har man en gång fastnat så finns kärleken kvar.. Trösten är att man har fina minnen,att man har kvar kärleken i hjärtat för just "min" katt ..Jag hade en katt som gick bort tragiskt o hastigt som alltid stal mina guldfiskar ur mitt akvarium.. Jag minns att jag blev vansinnig varje gång jag hittade halvätna fiskar på mattan under vardagsrumsbordet .. När Min Qajza inte fanns längre önskade jag att jag kunde hitta döda,halvätna fiskar på mattan igen..Flört Håll ut o försök att komma dit där minnena finns snart  *kramar om o tröstar*

Cajza
2009-07-02 15:31
#3

Så tråkigt för er, Sofie. En liten tröst, ni har fått njuta och leva med Baloo i många år och sjukdom, rår vi inte på.

Tänker på er. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Coolgrim
2009-07-02 19:57
#4

Kramar till dig.

Jag vet precis hur det känns. Mina två älsklingar gick bort för 2 år sedan 13 år blev dom. Maxi & Mimmi va syskon, Mimmi fick jag ta bort i Juli 07, Maxi slutade då att äta så han ville inte leva längre heller så Aug 07 fick han somna in. Nästan varje dag tänker jag på Mimmi & Maxi. Jag har 4 katter härhemma som livar upp men saknaden efter Maxi är STOR.

Baloo har det bra i katthimlen med alla andra "kompisar"

Tina

Vildkathan
2009-11-03 14:00
#5

Baloo var en väldigt fin katt, men vi får tänka som så, att nu är han och Zuzanna i himlen och leker, precis som dom gjorde när dom var ungar :)

R.I.P. Baloo

Ägd av S*Zaxofragas Zigge

simzonites
2009-11-03 14:25
#6

Förstår hur det känns, det spelar ingen roll att man har flera katter det är just DEN individen som saknas.

Kram

/Lotta

Annons:
Annkis54
2009-11-03 14:25
#7

skickar kramar till er

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kakan81
2009-11-03 15:40
#8

Min Ludde har varit död i mer än 1½ år nu och jag saknar honom fortfarande. Speciellt när jag hör om andra som har djur som är sjuka eller som dött.

Skickar över lite tröstekramar. En dag kommer minnena att glädja dig även om saknaden aldrig går över.

Kram

Upp till toppen
Annons: