Annons:
Etikett19-änglar
Läst 1752 ggr
Tjing-Ling
8/7/09, 4:28 PM

Vi har mist vår bästa vän

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har vi mist vår bästa vän, Lilla Sara. Hon blev drygt 13 år. Fick åka och akutavliva henne idag, för hon har gått med juvertumörer ett tag, men mått bra ändå. Veterinären sa att hon hade inte ont av dom. Men idag så kräkte hon blod och har haft i tumörer i halsen också som brast idag. Vad det känns svårt att gå dom där stegen till veterinären och låta henne somna. Men nu mår hon bra igen och slipper ha ont någonstans. Jag minns när jag hämtade hem denna lilla hund, som var född i ett stall, och hade aldrig varit inne i ett hus. Men hon var så glad när hon fick sova i sängen hos matte och husse.

Men vilken saknad, en enorm saknad.

Ann-Louise

Annons:
Annkis54
8/7/09, 4:51 PM
#1

Usch Ann-Louise.
vilka saker vi ska behöva gå igenom
men när dessa tragiska stunder är så får man tänka på alla de år man fått ihop…i ditt fall väldigt många år
massor med kramar till er

 

 

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cajza
8/7/09, 5:05 PM
#2

Fy va jobbigt att behöva ta det steget, men ibland måste vi. En liten tröst, tänk på alla fina stunder ni haft tillsammans.

Tänker på er // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
8/7/09, 5:08 PM
#3

Ibland saknar jag ord, svårt få fram rätt när någon mist en vän som Sara.

Vi miste vår Kalle för en tid sen, usch usch va ont vi hade en lång tid

Man saknar deras steg och det känns det fattas nått

Kram! Beklagar er svåra stund!

/ Carina

englagirl
8/7/09, 6:05 PM
#4

Usch, tänker på er i denna svåra stund!!!

Gott att veta att hon inte lider mer!

Tröstkramar!

    ********************************

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

 /\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

ixidixi
8/7/09, 7:12 PM
#5

Många tröstkramar :)

Kram Chatrine

Tjing-Ling
8/7/09, 7:26 PM
#6

Tack alla, ja det här känns mycket tungt.

Ann-Louise

Annons:
miascharming
8/7/09, 10:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Så skönt för Sara att inte lida mer -Tröstkramar

R.I.P Sara

Zandrinos
8/7/09, 11:57 PM
#8

Åh så sorgligt, skickar  många tröstekramar / Barbro

Marita-L
8/8/09, 1:45 AM
#9

men stackars… snyft..

Tröst kramar

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

[Baboos]
8/8/09, 2:35 AM
#10

Fy ja vad skall man säga.
Var med själv när den lilla hunden hämtades och kommer i håg "stanken" efter henne….hahahahahaha………..ja fy!Det första hon fick göra när hon kom hem var att bada, stackars lilla,

Saknar henne lika mycket som Husse och MatteGråter. Hon var så glad när man kom och skulle hälsa på.
Men nu har hon det bara bra där hon är……….Lilla Sara.

Tack för dessa goa år……….

Tjing-Ling
8/8/09, 7:24 AM
#11

Tack alla för era tröstande ord.

Ja, Jonas jag satt hos henne 1 timme efter att hon somnat och klappade och kramade henne. Hon fick en stor kram och jag sa i hennes öra att denna kramen är från Jonas, hon tyckte ju så mycket om dej, hom älskade dej.

Kram Ann-Louise.

Fillifjonkan
8/8/09, 11:44 AM
#12

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva Ann-Louise, men att det är tomt tomt tomt förstår jag, jag förstår också att ni är väldigt ledsna.

Det enda jag kan skriva är att jag känner med er och jag hoppas sorgen snart lägger sig lite.

Hon var en vacker dam lite gråhårig (som jag) som det anstår en äldre tjej och nu är det vila som gäller för henne.

MVH

Elis

Bettyback
8/8/09, 9:30 PM
#13

Jag tänker på er.

Kramar

Lena W

Betty Back`s Exotics

Annons:
Marylands
8/8/09, 9:31 PM
#14

Usch så tråkigt tänker på er

Kram

Anna

Lovelines
8/8/09, 11:21 PM
#15

Fy så tråkigt! Ni får minnas alla de goda stunderna. Som man säger "Tiden läker alla sår" det är sant men svårt att ta till sej!

Tröstkramar från oss!

//Kram Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

Mirra
8/9/09, 3:23 PM
#16

                Gråter   Många Tröstkramar till er

                              // Rosie

Tjing-Ling
8/9/09, 7:29 PM
#17

Tack alla för era snälla ord. Det har varit en jobbig helg. Tycker att jag hör hennes tassande här överallt. Husse har det jobbigt, han går deras dagliga runda själv nu. I skrivande stund är han ute och går. Denna Lilla Sara var hans allt, dom var oskiljaktiga dessa två.

Älskade Sara, vad vi saknar dej.

Kram Ann-Louise.

simzonites
8/10/09, 4:09 PM
#18

Åh så ledsamt Ann-Louise Gråter Tröstkramar till er

/Lotta

KiroLina
8/11/09, 12:05 AM
#19

Jag hade förmånen att få träffa denna söta nallebjörn vid ett tillfälle.Så fin hon var och jag förstår er sorg.

Det är bland det värsta man kan va med om och det är tungt.

Nu har hon det bra,springer omkring frisk på andra sidan precis som innan hon blev sjuk.

Massa tröstekramar till er alla/Susann

Tjing-Ling
8/11/09, 8:15 AM
#20

Tack så mycket alla för era tröstande ord. Jag vet att tiden läker alla sår säjs det ju, men just nu känns det så tomt. Katterna här hemma går och tittar på hennes ställen där hon brukar ligga, men det finns ingen Sara någonstans. Lille Roffe som kom till henne där hon låg och sov och rullade ihop sig vid hennes mage och låg hos henne och sov, han sakmar henne. Han ska hela tiden nu ligga ihoprullad vid mina fötter och sova, Det märks att han saknar henne. Konstigt vad vissa djur dras till varandra. Dom var riktiga kompisar dom två. Har förklarat för alla katter att hon inte finns hos oss längre.

Kram Ann-Louise

Annons:
Kakan81
8/11/09, 1:57 PM
#21

Beklagar sorgen.

Vet inte vad jag ska skriva, det känns som det inte finns några ord som räcker till. Men jag vet att det är hemskt att förlora en familjemedlem.

Tjing-Ling
8/11/09, 4:23 PM
#22

I eftermiddag tycker jag att jag fått lite distans till allt som hänt, så nu har jag städat lite, och fått lite lust att göra något.

Men vad tomt det är. Sara, du fattas oss.

Ann-Louise

Upp till toppen
Annons: