Annons:
Etikett19-änglar
Läst 2390 ggr
WildWest
7/27/10, 5:29 PM

Obduktion av Tjabo

Efter att vi har väntat i över 4 veckor på något svar från SVA ringde jag dit idag och fick prata med patologen som utfört obduktionen. Det som återstår är undersökning i mikroskop av vissa organ men hon sa att det absolut inte var FIP eller något ärftligt utan andra organiska fel, vad vet jag inte än.

Det kommer att ta minst 2 veckor till innan vi kan få klara besked om vad som egentligen hände. Så det är bara att vänta.

Kerstin i Umeå

Annons:
frukove
7/27/10, 5:35 PM
#1

Skönt att det inte var FIP och ärftligt…har han parat eller?

Men att det ska ta sån förbaskad tid!Får du ringa dit om 2 veckor då och få svar?Så att du slipper sitta timtal i telekö i Vännäs tänkte jag…?

Ses vi Luleå?

Heléne

WildWest
7/27/10, 5:59 PM
#2

Nej, han hade inte börjat para, han var ju så ung.

Yes, vi ses i LuleåSkrattande

Kerstin

sidentassen55
7/27/10, 7:00 PM
#3

UNDERBART besked Kerstin !!!!!!!Skrattande

Det måste kännas fantastiskt att få detta besked, ja för mig också måste jag säja….att en katt dött i FIP är aldrig ett trevligt besked, vare sig man fött upp katten eller äger den.

Nu kan då både du och jag andas ut vad gäller det.

Sedan kvarstår ju den slutliga orsaken, men att det inte var något smittsamt räcker gott och väl för mig just nuGuld i mun

Massor av kramar till dig och Swen från mig och nospussar från alla Sidentassarna:-)

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Upp till toppen
Annons: