Annons:
Etikett04-konstruktiv-kritik
Läst 4130 ggr
imse35
2010-08-23 12:33

Tonen på Perser i Fokus

Vet att många blivit avstängda här pga av inlägg, men hur är det med privat oförskämda meddelanden via PiF??

Skall man behöva bli trakasserad med meddelande från era medlemmar, som är mycket oförskämda?

Att vissa, tillåts skriva nästan vad som helst i sina inlägg, andra raderas inlägg direkt. Att sedan dessutom får "vissa"  fortsätta att via forumet trakassera andra medlemmar  inte bra alls!!!

Snälla forummoderators, låt era regler gälla för alla, ser inte bra ut att man ser igenom fingrarna för vissa!!!

Annons:
Anna-Helga
2010-08-23 12:36
#1

Oj då, sådant här missar jag såklart som bara är inne och läser emellanåt och tittar på fina bilder… Jag vet att det inte är ett lätt uppdrag att vara Sajtvärd eller Medarbetare däremot, men att vara rättvis och konsekvent är oerhört viktigt!

Och att bli trakasserad via PM är ju inte trevligt, man kan stänga av medlemmar från att kontakta en eller ens visa sin personliga sida, det finns en sådan funktion under Mina inställningar!

Kram Anna

imse35
2010-08-23 12:50
#2

HAr du en mailing adress, så du kan få dessa meddelanden?

Yataz
2010-08-23 13:18
#3

Här strävar vi alltid efter att behandla alla lika.
Vad gäller otrevliga PM, så är det svårare för oss att hantera eftersom det är något vi inte ser.

Jag låser denna tråd och ber dig ta kontakt med någon av oss Medarbetare eller Sajtvärd istället.

Vänligen Martina, medarbetare

Yataz

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: