Annons:
Etikett03-amma-finns-sökes
Läst 3496 ggr
Sussi89
9/21/10, 11:17 PM

Amma sökes akut!!

Min katt fick i söndags 8 kattungar!!!!! Och hon klarar inte av dom allihop, en unge är redan väldigt hängig och ja befarar att den inte kommer att klara sig. Har stödmatat den och resten av gänget.

Mamman är även hon hängig, och har fått en blanding av äggula, grädde och kalkersättning. Vi väntar samtal från veterinären ikväll.

Ja bor i Skene, 45 min från Göteborg och 30 min från Borås. Ja kan själv köra kattungarna till amman.

Tanken är väl att fyra kattungar ska få komma till amman, så fort som möjligt!

Om du har en hona som just fått kattungar och inte bor allt för långt ifrån så vänligen hör av dig till mig på:

0769 29 11 17.

Eller

Queen_of_my_castle_89@hotmail.com

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Annons:
sidentassen55
9/22/10, 12:07 PM
#1

Har tyvärr inte möjlighet att hjälpa dig, men jag hoppas VERKLIGEN att du hittar en amma till dina bebisarGlad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Sussi89
9/22/10, 12:17 PM
#2

Tack ändå, ja jag hoppas det med :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Sussi89
9/24/10, 2:43 PM
#3

allt har ordnat sig :)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Marita-L
9/24/10, 3:01 PM
#4

Vad bra Skrattandehåller nu tummarna för mamma och hennes små.

Tänk på att inte gripas i panik utan att om man får 8 så är det inte ovanligt att en del inte klarar sig.

Det är också vanligt att bebbarna kan gå ner i vikt första dygnen. Och om mamma har någon infektion eller så och får medicin från vet.. så klarar hon sedan av att ta hand om sina små.

Ta inte dom från mamman om ni inte måste.

Lycka till

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

 Crystal Pearl´s

sidentassen55
9/24/10, 3:35 PM
#5

Så härligt att det ordnat sig….

håller alla tummar tassar och tår för att det ska gå vägen…..hela vägen.

MAssor av lycka tillGlad

Hälsar Lotta P

S*Sidentassen perser

Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.

Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

KyssGladCool

Upp till toppen
Annons: